Bugün pazardı. Hoseok ve Jimin ile beraber eğlenmek için bir şeyler yapmaya karar vermiştik. Yarın pazartesiydi ve maalesef okul vardı. Yeni haftaya başlamadan buluşup bir şeyler yapmak istemiştik.
İlk önce kafeye gitmeye ve bir şeyler içmeye karar verdikten sonra ben hazırlanıp evden çıkmıştım. Hava sıcaktı ve yine şort giymiştim. Kısa ve bol bir şorttu. Griydi. Onun üstüne de beyaz bol bir tişört geçirip çok hafif bir makyaj ile yüzümü renklendirmiştim. Daha sonra evden çıkmıştım.
Kafeye geldiğimde ikisininde beni beklediğini gördüm. Onlara el sallayıp karşılarına oturdum ama onların yüzü gülmüyordu. Bir terslik var gibiydi.
Oturduğum gibi Jimin konuştu.
"Çaprazımızdaki masaya bak."
Gözlerimi oraya çevirdiğimde Taehyung'u gördüm. En son dün görmüştüm ve kendimi daha dün görmeme rağmen özlemiş gibi hissediyordum.
Başıyla bana selam vermişti. Bende ona gülümseyerek karşılık vermiştim. Yanında iki tane arkadaşı vardı. Onlarda hafta sonu olduğu için takılıyor olmalılardı.
Bakışlarımı beni izleyen arkadaşlarıma çevirdim. Kaşlarımı hafif çattım.
"Olabilir. Onlarda biraz sohbet etmeye gelmiş olabilirler. Ne var bunda?"
Hoseok bana hemen cevap vermişti.
"Ne demek bir şey olmaz lan. Bir küfür etsem adam duyacak. Masalarımız yakın görmüyor musun?"
"Küfür etsen ne olur Hoseok? Dışarıda değil miyiz? Senin küfür etmen onu ne ilgilendirir?"
Jimin başını sallayıp bana hak vermişti.
"Jungkook haklı Hoseok. Yemin ediyorum Jungkook olmasa senin yüzünden ıq'm düşer amına koyayım. Aramızda tek zeki şu çocuk."
Jimin'in söylediklerine tüm dişlerimi gözler önüne sererek gülmüştüm. Jimin'in bana iltifat etmesini seviyordum. Hatta sadece Jimin'in değil, insanların bana iltifat etmesini seviyordum. Tabii ki utandığım zamanlarda oluyordu ama çoğunlukla iltifat almayı seven biriydim.
Biz gülüp söylediğimiz kahvelerin gelmesini beklerken nedense sanki Taehyung'un her güldüğümde bana baktığını hissetmiştim. Bana baktığını hissetmemle hemen gülüşümü kesiyordum. Çünkü onun beni gülerken izlemesi beni aşırı derecede utandırıyor ve beyaz tenimin kızarmasını sağlıyordu.
Düşüncelerim omzuma dokunan el ile bölünmüştü.
"Güzelim?"
Kafamı çevirdiğimde yüzüme daha büyük bir gülümseme yerleştirdim çünkü bu kişi Namjoon hyungumdu.
Hemen kalkıp kollarımı boynuna doladım. Onunda kolları belimi bulurken onu ne kadar özlediğimi farketmiştim.
Hafifçe geri çekildiğimde hyungumun kolları hala belimdeydi ve bu iyi hissettiriyordu.
"Hyung! Seni gerçekten çok özlemişim! Seni burada bulmayı beklemiyordum."
"Bu çevrede yaşayan herkesin ortak mekanı burası Jungkook. Ben dahil hepimiz burada takılıyoruz."
Onu onayladıktan sonra Jimin ve Hoseok ile de selamlaşıp yanıma oturmuştu.
Namjoon hyung annemden sonra benim ailemdi. Gerçekten öyleydi. Ben sadece 8 yaşında baba sevgisi görmeyen bir çocukken o bana asla eksik hissettirmemeye çalışarak beni annemle beraber büyütmüştü. Her üzüldüğümde yanımda olmuş, bana bir abi, baba sıcaklığını hissettirmişti.
Yanıma oturduğu gibi kafamı omzuna yaslamıştım. O ise bana kısa bir bakış attıktan sonra Hoseok ve Jimin ile derin bir sohbete dalmıştı. İkisiyle gerçekten çok iyi anlaşıyordu ve bunu beni mutlu ediyordu.
Başkalarımı kafamı Namjoon hyungun omzundan kaldırmadan Taehyung'un masasına çevirdim.
Kollarını önünde bağlamış, son derece soğuk ve korkutucu bir ifadeyle beni izliyordu. İrkilmiştim. Bu gergin havayı bozmak için korkunç bir bakışma yerine ona gülümsemiş ve aynı gülümsemeyi almak için beklemiştim.
O ise benim aksime aynı gözlerle hyungumu ve beni izliyordu. Kendimi sanki yanlış bir şey yapmışım gibi kötü hissetmiştim.
Namjoon hyung bana doğru konuştuğunda başımı kaldırmış ona bakmıştım.
"Güzelim? Sen hiç konuşmuyorsun. Anlatsana biraz. Neler yapıyorsun bensiz?"
Namjoon hyungun dediklerini ve bu masada konuşulanları Taehyung'un duyduğunu biilyordum. Ama sanki burada Taehyung yokmuş gibi cevaplamayı tercih etmiştim.
Elimi kalbime götürerek nefes alamıyor gibi yapmış ardından Namjoon hyunga cevap vermiştim.
"Sensiz bir saniye bile geçiremiyorum hyung. Sensiz olmuyor. Ah kalbim ağrıyor bak."
Dudaklarımı büzerek konuştuğumda kahkaha atmış ve alnıma bir öpücük kondurup ensemden tutarak beni göğsüne yaslamıştı.
Ona ayak uydurarak güldüğümde göğsünde dinlenmeye başlamıştım. Bakışlarım ister istemez Taehyung'a kayıyordu ve bunu engelleyemiyordum.
Taehyung'un gözleri soğuktu. Hava sıcak olsa da bakışları beni soğutmayı başarmıştı. Kötü bakıyordu. Bunun bir karşılığı olacak der gibi bakıyordu. Tam anlayamamıştım.
Şuan en iyisi Namjoon hyung ile ilgilenmekti çünkü daha on sekizinde bir genç olarak sevgi ve ilgi ihtiyacı çekiyordum. Namjoon hyung bana şuan bunu verebilecek en iyi insandı ve yıllardır bana o sıcaklığı veriyordu.
Kafamı kaldırıp hyungumun boynuna bir öpücük kondurmuştum. Bunu Hoseok ve Jimin'e de yapıyordum ve her zaman bana sırnaşık deyip bana ayak uyduruyorlardı.
Namjoon hyung bana gülümseyip saçlarımın arasına bir öpücük kondurup omzumu sıvamaya başlamıştı.
Namjoon hyung birden boynuma daha çok yaklaşıp kokumu içine çekmiş ardından yüzünde değişik bir ifadeyle yüzüme bakmıştı.
"Parfümünü mü değiştirdin Jungkook? Eskisi daha iyiydi. Bence eskisine geri dön."
Jimin hemen konuya dalmıştı.
"Sonunda bizimle aynı fikirde olan biri. Saol Namjoon hyung! Sürekli diyoruz eskisine dön diye. Yok bunu seviyorum diyor. Hoseok sırf bunun yüzünden Jungkook'a 3 gün küs kalmışlığı var!"
Namjoon hyung gülüp boynumu tekrar koklamıştı. Ardından Hoseok'a dönüp konuşmuştu.
"Çok haklısın Hoseok küs kalmakta! Vişne kokusu Jungkook'a daha çok yakışıyor kesinlikle."
Onların parfümüm hakkında konuşmalarına göz devirmiştim. Ama bu konuşmalarımız birden bölünmüştü. Arkama ne ara geçip elini omzuma koyduğunu düşündüğüm Taehyung konuşup etrafa gergin bir hava salmıştı.
"Kesinlikle katılmıyorum. Jungkook'a şimdiki kokusu daha çok yakışıyor. Daha güzel kokuyor. Ama en güzel kokusu boynundaki kendine has bebeksi kokusu. Değil mi Namjoon?"
***
Selam✨✨✨
Yine beeeennnn💕💗
Bu aralar çok sık bölüm yazasim var sizi bölümlere boğabilirim guzellerim 💋
Sizi coook seviyorum 😋
Gorusuruk bebislerim!!! 🤍🤍🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Physics Teacher | Taekook
FanfictionLise son sınıf öğrencisi Jungkook ve okula yeni gelen fizik öğretmeni Kim Taehyung. Semetae Ukekook Taehyung:23 Jungkook:18 Küfür ve smut içerir! #10- taekook #1- Fizik