VIII

240 43 4
                                    


Günler geçti beni eskisi gibi makinlara bağlayıp kanıma bazı şeyleri enjekte etmeye devam ediyorlardı ama "Tatlı yaratıklar" dediği şeylerle savaşmamıştım bile.

Bu küçücük odada günde neredeyse 19 saat duruyordum çok sıkılmıştım. Bu yüzden oda da hiç bir şey olmasa bile dolanıp dururken yatağına altında küçük bir kağıt bulmuştum hiç bir şey yazmıyordu yanında da kalem vardı.

O kadar sıkılmıştım ve daralmıştım ki bende eskiden yaptığım gibi kağıda içime dökme kararı aldım.

8 Mart 2021

Günler , saatler , saliseler bu küçük oda da geçmek bilmiyor duygularım ile beraber bu odada boğuluyormuş gibi hissediyorum.
Düzgün bir şekilde nefes almayı bile özledim.
Ölümüm burada olacakmış gibi hissediyorum hem ölsem de kurtulsam diyorum hemde daha annemin kokusunu içime çekmedim ne kadar ayrılmış olsak bile minho ile son kez göz göze bile gelmedim diyorum.

Eğer kaderim de erken ölmek var ise güzel bir ölümüm olsun istiyorum mesela burada ölüp beni dağları atıp kurtlara yem olmak değilde bir araba kazasından öleyim herkes öldüğümü bilsin mezarıma bir çiçek koysunlar mesela lavanta.

Zaman akıp gitsin istiyorum artık ne olacaksa olsun da kurtulayım.
Eğer kuş gibi uçup gitmek özgürlük ise kuş olayım istiyorum kurtulayım istiyorum.

Kendime bir ev istemiyorum bir oda veya güzel bir yatak da istemiyorum bir kol olsun herşeyim olsun evim olsun istiyorum kurtarsın beni buradan istiyorum.

Ve sevgili annem , abim , dostlarım ve minhom eğer dünyadan göçüp gidersem bilin isterim en güzelim sizsiniz herşeyim sizsiniz en güzel anlarım sizsiniz.

Belki bir çiçek değilim ya da susuzluktan solan bir papatya ama bir çiçeğe çok benziyorum çünkü ben minhosuzluktan solmaya başladım.

Halâ bir sürü hayallerim varken veda etmek çok çok zor. Bu veda da değil aslında ama ölümüm geliyor gibi hissediyorum  adım adım ve yavaş yavaş.

Ölüm gerçekten mühim değil ben arkamda bıraktığım sevgiler için dostlarım için üzülürüm.

Şimdi ölümü boşver bir yerde tekrar buluşalım minhom eğer olurda hiç kavuşamazssak.

Burada hiç yağmur yağmıyor hiç yağmur sesini dinleyemiyorum sanırım göz yaşlarım yetmiş.

Sesini duysam sesine sarılacağım cok özledim seni.

Herr neyse ne kadar boktan bir yerde ve zamanda olsam bile güzel şeyler de var mesela seni düşünmek gibi.








Strength | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin