XXXVI (özel bölüm💫)

114 19 8
                                    


Bugün güzel günlerden biriydi minho ile evlenmeminizin ardından üç hafta geçmişti. Balayına Tokyo ya gelmiştik o kadar mükemmel bir yerdi ki beni huzurlu hissettiriyordu.

Minho nun elini tutup bir yere doğru çekiştirdim. Bu dilek dileyip suya bozuk paranın atıldığı yerdi.
Cebimden bozuk parayı çıkarıp minho nun bana baktığını yok sayıp parayı suya attım ve gözümü kapatıp diledim.

"Ölesiye kadar minho ile olayım mutlu bir ölümüm olsun"

Diyerek gözlerimi açtığımda minho nun dudağımı öptüğünü fark ettim.

"Ne yapıyorsun minho"

"Gözlerini kapatınca dudakların çok güzel gözüktü"

"Hadi hadi sende dilek tut"

Minho başını sallayıp bozuk parayı suya doğru fırlattı ve dileğini diledi.

"Ne diledin"

"Söylersem gerçekleşmez hadi gidelim"

Jisung aynı dilekleri dilediğini bilmeden minho nun elini tutup yürümeye başladı.

Otele geldiğimizi görünce durgunlaşmıştım gitmemize bir gün vardı ve ben buradan ayrılmak istemiyordum.
Minho gözlerini kısıp bana doğru konuştu.

"Acaba diyorum ilk gecemizi tekrar mı etsek"

"Azdınmı minho ya"

"Bunu evet olarak kabul ediyorum"

Biz böyle konuşurken çoktan odaya varmıştık. İçeri girince bunaldığımi his edip ceketimi çıkardım.
Minho ya baktığım da tişörtünü çıkarıyordu.

"Neden burda çıkarıyorsun"

"Görmediğin şey mi bebeğim"

Ah! Cidden minho bazen çok azıyordu. Derin bir nefes alıp kendimi yatağa attım. Atmam ile üstü çıplak olan minho üstüme doğru çıktı.
Ve öylece durmaya başladı.

"Ne oldu?"

"İzlemeye doyamıyorum"

Diyerek dudaklarımızı buluşturdu minho. Sanki yıllardır öpüşmüyordukta hasret kalmış gibi öpüyordu. Nefessiz kalınca ayrılan taraf ben oldum.

Ve şimdi bu dudaklar yıllar sonra tekrar bir araya geldi. Bu kalpler yıllar sonra tekrardan birbirini tamamladı.
Bu gözler yine birbirini gördü.

Solan çiçekler açtı, sel olan her yer mavi bir deniz oldu, mutsuz olan bulutlar güneş açtı, mutsuz olan bütün hayvanlar etrafa sesleriyle gülücük saçtı.
Şimdi herkes mutluydu yıllar sonra herkes gerçekten tam anlamıyla mutluydu.
Seungmin ve chan gibi herkes mutluydu.

Bu aşkların yanında asla ayrılmayan bir de fulya çiçeği vardı.

Bu hikaye de ağladılar belki tekrar ağladılar çok ağladılar ama şimdi mutlular.

Bu mutluluk asla bitmiyecekti onların isteği olacaktı ikisi de güzel bir ölümle bu dünya dan ayrılacaktı. Ve hep beraber cennetteki en güzel köşe de fulya çiçeğinin yanında buluşacaklardı.

Bir hikayenin sonuna geldik demek istemiyorum çünkü onların yaşayacağı daha çok şey var...
Sadece biz bunu göremeyeceğiz...



******************

Bu sefer gerçekten son
Duygulandım bu benim ilk tutan ficim
Ve umarım son olmaz

Başlangıç: 21 Nisan 2023
Bitiş: 3 Temmuz 2023

Strength | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin