23 Aralık 2023
Sevgili Lee minho
Sensiz geçirdiğim bir gün daha.
Belki çok olmadı ayrılalı fakat bana yıllar,seneler ve asırlar geçmiş gibi geliyor. Ne güzel olurdu gitmesen başımı boynuna yaslasam kokunu içime çeksem ve hiç sonu olmayan güzel bir çift olsaydık.
Gülüşümü,güneşi de alıp gittin yanında gülesim yok artık.Bazı geceler, bir anda düşünmeye başlıyorum acaba şimdi gelsen ne olur? Şu kapıdan içeriye girsen ne yaparım? Kolayca affedebilirmiyim seni? Aklımda binlerce soru birde diyorum ki o yeterki gelsin yaptığı bütün kötülükleri aklımdan silerim ben.
Özdemir Asaf'ın sözü gibi bu
Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa.Yıldızlı bir gece de balkona çıkıp yıldızları izliyerek geçirdiğim o güzel dakikalar sensin işte. ben o güzel dakikaları yıldızları seyrettiğim için değil seni düşünerek yıldızları seyrettiğim için mutluydum.
Çok acıyor geceleri başımın ağrısından uyuyamadığım kadar az değil kalbim ağrırken ritmini dinleyip seni düşünerek uyuyacağım kadar fazla acıyor.
Benim aklım sende kaldı gülüşünde
Ağlarken dudaklarına kadar süzülen göz yaşların da
Giderken kapıyı kapatışın da kaldı.Özlemek şudur
Onu yanın da istersin ancak daha onunla konuşamayacak kadar acizssindir.Biliyorum.
Bir gün göçüp gideceğim bu dünya dan.
Yine de aklın da kalsın biri seni benim sevdiğim kadar sevebilir ancak biri benim kadar seni beklemez ve asla gök yüzüne baktığın da seni yıldızlara benzetmez yıldızlar kadar yakın gözüküyorsun fakat elimi uzattığım da orada yoksun.Şarkıyı başa sarıp dinleyip duruyorum ama dinlediğim şarkı değil senin ile geçirdiğim o güzel günler.
Aşkımı tarif edemiyorum o kadar çok seviyorum ki seni gözlerimi her kırptığım da sana olan sevgim daha fazla artıyor.
Gitmeni de istemedim kalmanı da.
Gitmen mi bu kadar üzdü beni bilemem.
Varlığın da çok ağlattı beni yokluğun da.
Gel desem affedebilecek miyim bilmiyorum.
Git desem her şey yarım kalacak birbirimize olan sevgimiz gibi.Geçmiş günleri özlemiyorum minhoyla olan mükemmel günlerimizi özlemiyorum fakat o zamanlar kurduğum geleceği çok özledim.
Her zaman oturup gelecekte güzel ilişkimizin devam edeceğini ve ayrı bir evde beraber yaşamayı bile düşünmüştüm şimdi ise o zamanın geleceğindeyim ama ortada artık ilişki bile yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strength | Minsung
Hayran KurguÖzgürlüğe açılan o kapıya ulaşmamda en çok yardım eden kişi eski sevgilim Lee Minho'ydu