371 56 6
                                    


12 Aralık 2019

Minho'dan

"Jisung! O çocuk kimdi? Hemen söyle! Şimdi!"

"Minho neden anlamak istemiyorsun! İlkokul arkadaşım dedim işte"

İş yerinden gelirken, jisung'un okuldan çıkarken bir çocukla gülüşüp birbirinin üzerlerine atlayarak şakalaştıklarını gördüm. Bu gerçekten sinirlenmemi sağlamıştı.

"Bu kıskançlığın beni deli ediyor minho! Bu kadar büyütülecek ne var!"

"Sen o çocukla üst üste şakalaş ben büyütmeyeyim öyle mi!"

Jisung'u seviyordum, hâlâ seviyorum. Ama bu kadar yakın olması bizim için hiç iyi olmamıştı.

"Hayır normalde beni umursuyormuşsun gibi gelmiş burda bana patlıyorsun!"

"Jisung seni umursamadığımı nereden çıkardın!?"

Evet şu sıralar jisung'u önemsememiştim.

"Her gün eve geç geliyorsun, geldiğin gibi yemeğini yiyip yatıyorsun, iki kelime ettirmiyorsun, artık eskisi gibi değilsin minho!"

"İşler yoğun diyorum jisung! Biraz da sen beni anla!"

"Bu kaçıncı minho! Her zaman aynı bahane!"

"Jisung bana baskı yapmayı keser misin artık!"

"keseyim öyle mi?!, Keseyim öyle mi ha! Ben senin sevgilin değil miyim minho!, Madem umursamayacaksın niye oluyorsun ki?!, Son iki aydır sana olan güvenimi yetirmek üzereyim minho!"

"Tamam o zaman madem bana güvenin azaldı, artık aynı değilim, bitirelim gitsin!"

"Bu kadar kolay mı sanıyorsun bitirmeyi ha!, Ben senin için herkesi karşıma aldım karşıma!"

"Almasaydın!"

"Ne"

"Almasaydın diyorum"

"Bunu sen mi diyorsun! Minho gerçekten aklını kaçırmışsın! Tamam bitirelim, bundan sonra ne yapıyorsan yap!"

Bi hışımla odaya çıkıp elime ne geçtiyse bavula tıkmıştım, bavulu kapatıp aşağıya indim, jisung bitik haldeydi, ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu. Ama şuan bu halimizin dönüşü yoktu. Artık bizi düzeltemezdim.

Askılıktan cekedimi alıp, jisunga son kez doya doya bakıp, evden bir daha gelmemek adına adımımı attım.

Ve şuan yapacağım ilk şey bizimkilerin yanına gitmek olacaktı. Ayrıldığımıza tepkilerinin büyük olacağını biliyordum ama, yapacak hiç bir şey yoktu.

Özür dilerim sevgilim, sonsuza dek özür dilerim.

Seni hâlâ seviyorum, ve yemin ederim ki sana bir şey olursa, hiç tereddüt bile etmeden sana her zaman geleceğim.

Güzel sevgilim, kendine dikkat et. Şimdi gidiyorum, ama ilerde bir yerde tekrar buluşacağız.





Strength | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin