Silah dersleri , spor salonu derken oldukça ilerlemiştik fakat polislere verdiğimiz video sadece jisung un kaçırılmış olduğunu kesinleştirmişti.
Sabaha kadar uyumuyorduk herkesin göz altları mos mor olmuştu sağlıklı olmaya çalışsak da uykusuzluk bunu engelliyordu.
Jeongin bilgisayar konularında oldukça iyi olduğu için jisung'un kaçırıldığı gün ki kamera kayıtlarına bakıyordu. Changbin de jeongin den öğrenmeye çalışarak ona yardım ediyordu.
Hyunjin felix ile beraber jisung'un telefonunu bulduğumuz yerde herhangi bir DNA izi varmı diye bakıyordu.
Seungmin ve chan da karakolda olan biteni sormak için gitmişti.
Ben ise jisung'un telefonun da bulduğumuz video da kafası yarım gözüken adama benzeyen biri varmı diye bakıyor ayrıca kaçırıldığı yerde ki dükkanlara giriyor ve o gün bir şey görüp görmediklerini soruyordum.
İşimiz samanların içinden iğne bulmaya çalışmak gibiydi. Elimizde bir video ve telefon dan başka bir iz yoktu çıldıracaktım resmen.
Son yere daha girmek için adımlarımı oraya doğru yönelttim. Burası bir kütüphaneydi ilk olarak adama selam verip jisung'un fotoğrafını gösterip bir kaç ay önce burada bu kişiyi görüp görmediğini sordum.
"Bir yerlerden tanıdık geliyor aslında"
"Biraz kafanızı yorun lütfen"
"Sanırım gördüm bu genç çocuğu. elinde bir telefonla buraları gösteriyordu sonra arkasından biri geldi çocuğun koluna girdi"
"Başka başka bir şey oldumu?"
"Ah birde yere bir şey düşürdü hattaha düşürdüğünü görüp yanına gittim ama yanında ki kişi onu bir arabaya bindirip götürmüştü bile yetişemedim"
"Ne düşürdü peki"
"Sanırım bir günlük çantasından düştü nasıl fark etmedi şaşırtıcı tabi"
"O günlük halâ sizdeyse alabilirmiyim lütfen"
"Tabi tabi bekle buralarda olacaktı"
Konuştuğum yaşlı adam biraz eğilip çekmece den günlüğü çıkarıp bana uzattı.
"Sizi çok meşgul ediyorum fakat bir şey daha soracağım koluna girdiği kişi tip olarak nasıl biriydi?"
"Sakallıydı , çok sert bakışlı biriydi ve simsiyah giyinmişti bindiği arabada siyah büyük bir arabaydı fakat bunu bana neden soruyorsun evlat"
"Ah şey bu günlüğünü düşüren kişi o gün kaçırıldı onu bulmak için uğraşıyorum"
"Anladımm ümitsizliğe kapılma bir bakarsın bütün kapılar bir anda açılır"
"Umarım öyle olur teşekkür ederim iyi günler"
Günlüğü alıp kütüphane den çıktım ve eve doğru yürümeye başladım.
Eve geldiğim de dahala herkes işinin başındaydı bende üst kata odama çıktım.
Çalışma masama oturup lamba Led imi açtım
Ve günlüğün ilk sayfasını açıp okumaya başladım.12 Aralık 2019
Selam günlük yine buradayım ve yine günlük tutmaya başladım bu beni biraz da olsa rahatlatıyor.
Bugün minhom'dan ayrıldım ayrıldığımıza göre belki de ona minhom dememeliyim fakat ona minhom demek hala çok hoş geliyor.
Minho'yu çok seviyorum her ağladığım da ona sarılırdım fakat şimdi yanım da değil ona çok kırgınım. eminim arkadaşlarımızın yanına gitmiştir onun adına o kadar mutluyum ki en azından sığınabileceği birileri var ama benim ne yazıkki tam zamanında kimse yanımda değil abim ile annem teyzemlerin yanına gitti taehyun ise şehir dışında bugün çok yalnız hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strength | Minsung
FanfictionÖzgürlüğe açılan o kapıya ulaşmamda en çok yardım eden kişi eski sevgilim Lee Minho'ydu