XII

211 34 10
                                    


Ağlayarak uyuya kaldığım bir sabah chan'ın beni aceleyle kaldırmasıyla uyandım.

"Çabuk uyan minho hadi"

"Noluyo ya?"

"Jisung'un nerede olduğunu bulmuşlar kalk hadi hadi!"

"NE"

yatağımdan hızlıca kalkmıştım bile üstüme bir hırkamı takip aceleyle aşağıya indim.
Herkes kalkmıştı.
Sadece seungmin yoktu arkamdan gelen adım sesiyle arkamı döndüm elinde yedi tane silah ile gelen seungmini gördüm.

"Şunları alın lazım olur belki"

Aceleyle arabaya binmiş ve ana yola çıkmıştık hemen önümüzde polis arabaları vardı.
Bir saat olmuştu bile fakat dahala varamadık diye düşünürken çoktan gelmiştik.
Aceleyle arabadan inmiştik tam karşımızda kocaman demirden olan bir yer vardı.
Polisler bizi araçların arkasında durmamız gerektiğini söyleyip içeriye doğru ilerlemişti.

Kapıyı açıp yavaşça içeriye girmiştiler ancak ne silah sesi ne de başka bir ses gelmemişti.
Ses gelmeyince bizde hızla içeriye doğru yürümeye başladık.
İçeriye girdiğimizde bizi kocaman yerlerinde eski bir halı olan ve bir tane çalışma masası bizi karşılamıştı.
Dümdüz bir yerdi üst katı bile yoktu ayrıca burada kimse de yoktu.
Polisler her yere doğru yayılmaya başlamış ve her yeri incelemeye başlamıştı. Bizde boş durmayıp etrafta bir şey varmı diye bakınmaya başlamıştık tam hiç bir şey bulamadık diye of lıyacağım sırada çalışma masasının orada olan bir polis, başkomisere seslenmişti.

"Komiserim burada bir sürü dosya var ve içlerinde karakola gelen Jay adında ki çocukta var"

"Ver bakayım"

Jin hyung dosyaların hepsine bakınmaya başlamıştı bizde halâ bir şeyler varmı diye bakınıyorduk ancak bize seslenen jin hyung ile duraklamıştık.

"Bu jisung'un dosyası"

Jisung adını duyar duymaz oraya doğru ilerlemeye başlamıştık.

"Alın okuyun şunu"

Jin hyung diğer polislere bakmış ve konuşmuştu

"Sizde çalışma masasına çok dikkatli bakın hadi"

Bende elimin üstünde kocaman Han Jisung yazan dosyayı açtım ve okumaya başladım.

Ad: Han Jisung

Şehir: seoul

Çevresi: annesi, abisi Han jimin, Lee Minho, Kim seungmin, Seo Changbin, Bang Chan, Lee felix, Hwang Hyunjin, Yang jeongin, Kang Taehyun

Bilgileri: Seoul Lisesinde okuyor. Annesi ve abisiyle yaşıyor. Yakın zamanda Lee minho ile ayrıldı. Minho ve grubu ile şu an da araları bozuk. Babası küçük yaşta vefat etmiş. Akrabaları ile arası kötü. Orta okulu Daegyu da okumuş sonrasında babasının ölüm sebebiyle Seoul a taşınmış. Her zaman eve yürüyerek gider. Eve giderken yanında biri bulunmaz.

Güçlerini düzgün kullanamazssa öldürülecektir.

Sayfayı okumam ile başımdan aşağı kaynar su dökülmüş gibi hissetmiştim.

"Bu kadar bilgiyi nasıl bulmuş olabilirler ayrıca bizi bile biliyorlar"

Felix'i duyan Jin hyung konuştu

Strength | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin