Sabah yatağım dan kalktığım da huzurluydum evet bu sefer huzurluydum çünkü evimdeydim ve yanımda annem ile abim vardı daha da fazlası minho vardı. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra uzun bir süre odamı inceledim bir insan neden odasını özler diye sorabilirsiniz belki ama ben o kadar çaresizdim ki odamı özlemiştim.
Biraz daha bakındıktan sonra aşağıya indim annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.
"Anne"
"Efendim oğlum"
"Bizimkileri de çağıralım mı"
"Tabi ki cağıralım ara hadi"
Gülümsemiştim annem yine beni üzmeye kıyamamıştı biliyordum biraz yalnız vakit geçirelim istiyordu ancak arkadaşlarımı o kadar özlemiştim ki. Yarın da annem ve abim ile vakit geçireceğim hakkın da kendime söz verdim.
Telefonu mu elime aldım ve rehberim den minho yu aradım. İkinci çalışında hemen açılmıştı.
"Alo"
"Efendim jisung bir şey mi oldu geleyim hemen"
"Hayır hayır sakin ol sadece bizimkileri de alıp buraya gelirmisiniz diye soracaktım"
"Geliriz hattaha hemen şimdi geliyoruz"
"bekliyorum görüşürüzz"
Minho nun bu tatlı tavırlarına gülmemek elde değildi. Aşağıya inip koltuğa annemin yanına oturdum ve beraber bizimkileri beklemeye başladık. Zilin çalması ile kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açtım açar açmaz felix üzerime atlamıştı.
"Oy oy benim canim sincabım ver bi ısırık"
İşte bu felixti her beni gördüğün de ilk önce bebek gibi sever sonra yanaklarımı ısırır dı.
"Hey orda dur civciv sıra bizde gel bakıyım buraya sincabım"
Bu da hyunjin her zaman felixi gıcık etmek için felixe civciv der ve sonra bana sarılır.
"Aaa yeter ama yemekler bizi bekliyor ayrıca bende sarılıcam jisunguma çekil bakim"
Bu da changbin her zaman yemekleri düşünür israf yapmaktan çok uzaktır.
"Yalnız tuvaletim geldi benim. ay hadi changbin bende özledim sincabımı"
Bu da jeongin o evden çıkarken asla tuvalete girmediği için her bize geldiğin de her zaman tuvaleti gelir.
"Nasılsın sincap biliyorsun bana anlatabilirsin unutma sakın"
Bu da chan hyung o benim ikinci abim her zaman bizi düşünür ve bizim üzgün olduğumuzu gördüğün de deliye döner.
"Nasılmış benim sincabım"
Bu da seungmin her zaman olgun tavırları ve zekasına hayran kaldığım ancak bizim yanımız da hepsini unutan seungmin.
"İyisin değil mi jisung um gel sarılacağım"
Ve bu da minho. Her şeyine aşık olduğum o adam. Beni her gördüğünde sarılıp kokumu içine çekmeye bayılır.
tabi minho hala öylemiydi bilmiyordum. yıllardır belki de onda değişen çok şey olmuştur fakat içimde ki ses her zaman minho nun aynı kişi olduğunu asla değişmediğini söylüyordu. bundan emin değildim ancak emin olduğum bir şey vardı minho bana her zaman çok güzel bakıyordu. bana bakarken gözleri parlıyordu ve ben bu parıltıyı seviyordum.
salona geçip oturduktan sonra hyunjin ellerini çırparak konuştu.
"bugün beraber dizi izlemeye ne dersiniz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strength | Minsung
FanfictionÖzgürlüğe açılan o kapıya ulaşmamda en çok yardım eden kişi eski sevgilim Lee Minho'ydu