Deadly - کوشندە

1K 168 137
                                    




👑 Vote before reading 👑








Ella's pov





ئێستا هەموومان دانیشتوینە بۆ نانخواردنی ئێوارە.

من بە هێمنی نانم دەخوارد لەکاتێکدا سێ کەسەکەی تر قسەیان دەکرد بەڵام دەمەوێت لەبارەی براکانمەوە لێیان بپرسم. من هەرگیز بەبێ ئەوان نەژیاوم و هەرگیزیش ناتوانم بژیم.



"ئایا دەکرێت ڕێگەم پێبدرێت براکانم ببینم؟ " لە کۆتاییدا پرسیم، ورەی خۆمم بەرزکردەوە

بە لەبەرچاوگرتنی دواجار کە هەوڵمدا لە کاتی نانخواردنی ئێوارەدا قسە بکەم، خەریک بوو تووشی هەندێک قسەی بێمانای جدی بم.



نیگای کوژراوەکەی تایهیۆنگ بەرەو من هات. من بەستم کاتێک چاوەکانی لەگەڵ چاوەکانی مندا یەکتریان گرت، نەمتوانی چیتر قسە بکەم. " نا " دەنگە قووڵەکەی بە خێرایی و توڕەییەوە وەڵامی دامەوە.



هەستم کرد دڵم لە لێدان کەوت. من براکانمم زۆر خۆشدەوێ نەبینینی ئەوان ئەشکەنجەیە بۆ من.


" تکایە " بە تۆنێکی نزم پێیم وت تا چیتر ڕیگریم لێ نەکات.

باوکی تایهیۆنگ بە شێوەیەکی ترسناک دەستی کرد بە پێکەنین.

دەربڕینە توڕەییەکەی سەر دەم و چاوی تایهیۆنگ زیاتر بوو. "چۆن دەوێری!" دەنگی باوکی تایهیۆنگ بەناو ژووری نانخواردنەکەدا دەنگی دایەوە، پڕی کردم لە ترس.




دەربڕینی مردووی دەموچاوی تایهیۆنگم بینی کاتێک سەیری باوکی دەکرد. " ببورە " بە دڵەڕاوکێیەوە چەقۆ و چەتاڵەکەمم دانا.


" ئای خوایە " کای کای دووبارە دەستی کردەوە بە هاوار کردن بەسەرمانا. چاوەکانم فراوان بوون کاتێک کای لە سەر کورسییەکەی هەستا و نزیک نویەوە لەو شوێنەی کە من دانیشتبووم.

" نا تکایە " بە ترسەوە سەیریم دەکرد باوکمم بیرکەوتەوە. زۆر باش دەمزانی لە ژێرزەمینەکەدا چی بەسەر دەهێنام، زۆر بە خراپی لێیدەدام. کای مەچەکی منی گرت.



هەنگاوە قورسەکانی تایهیۆنگ لێمان نزیک بویەوە. من پێم باشترە باوکی لێم بدات نەک ئەو.



بەڵام ئەو شتێکی کرد کە من چاوەڕێم نەدەکرد. تایهیۆنگ نزیک بوویەوە و مەچەکی باوکی گرت و ناچاری کرد دەستم ئازاد بکات.



چاوەکانی کای فراوان بوون." - ئەو دەبیتە هاوسەری من، ئەگەر جارێکی تر پەنجەت بخەیتەوە سەری، درێغی ناکەم لە سووتاندنی تۆ بە زیندووی.." تایهیۆنگ بە توڕەیی هاوارێکی کردە سەر باوکی .

|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Where stories live. Discover now