Tight - تـونـد

365 53 136
                                    




Vote before reading







Lavinia's pov






لە ماڵەوە لەسەر قەنەفەکە دانیشتبووم و پیتزام دەخوارد.
تایهیۆنگ پێش ئەوەی بڕوات پیتزایەکی بۆ داوا کردم.


هۆسۆک و ئـێـلا لە قاتی سەرەوە بوون
وان و ووبین لە ژووری میوانەکەدا بوون و یاری ڤیدیۆیییان دەکرد.



هۆسۆک بە هێمنی هاتە ژوورەوە.
پارچەیەک لە پیتزاکەم گرت کاتێک چاوم لێی کرد.
" بیستووتە.!؟" بە دەمی پڕ لە پیتزا وتی.



- چی.!؟
بە شڵەژاوی چاوم تروکاند
"سبەی پرسەی دایکی تایهیۆنگە"
سەری لەقاند کاتێک بە تۆنێکی خەمناک قسەی دەکرد.

وەستام و لە پەنجەرەکەوە سەرم کردە دەرەوە تا بزانم ئایا هێشتا ئوتومبێلەکەی لێیە یان نا وەستاوە یان نا. هەناسەیەکی نائومێدکەرم هەڵمژی لە کاتێکدا ئوتومبێلەکەیم نەبینی.


- ئایا ئەو باشە.!؟
پرسیم.
هۆسۆک بە ڕاستگۆییەوە وتی " نەخێر، خەریکە لە ئۆفیسەکەی خۆی دەگری." چەناگەم دابەزی و ئامادە بووم لە دەرگاکە دەربچم بەڵام هۆسۆم بە پێکەنینەوە تەقیەوە.

- ئەوە هیچ پێکەنیناوی

شانی هەڵکێشا و وتی: " باشە.. ئەو باشە "
چاوەکانم لێی وەرگێڕا. دەمزانی کە ئەو وانییە. هەستم پێدەکرد. پێموایە پێویستی بە باوەشکردنە.



هۆسۆک هەستا و گەڕایەوە سەرەوە بۆ لای ئـێـلا. بەڵام پێش ئەوە پارچەیەک لە پیتزاکەمی برد ئەوە کەرە.( ببورن بۆ جوێنەکان ) خەریکی خواردن بووم و سەیری فیلمی ئەناتۆمی گرایم دەکرد تا تایهیۆنگ هاتەوە.




بە زەردەخەنەوە سەیری ئەوم کرد.. هێشتا بە بیجامەکەمەوە بووم و ڕەنگە پیتزا بە دەموچاوما بێت. چەند جارێک چاوی تروکاند.

- حەزت لە پیتزا هەیە.!؟
پێشکەشم کرد.. سەری لەقاند کاتێک لە تەنیشتم دانیشت و پارچە نیوە خواردبووەکەمی لە دەستم دەرهێنا



- من ئەوەم دەخوارد
لچم کرد
" ئەوەی دەستت ئاسانتر بوو بۆ بردن "



بە نائومێدیەوە ئاهێکی هەڵکێشا و وتی:
"دەبێت سبەی ڕاهێنان بە کەسە سەرەتاییەکان بکەم."

|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt