Roughly - بە نزیکەیی

754 119 379
                                    




👑 Vote before reading 👑




Lavinia's pov






لەسەر پاژنەی پێیەکانم وەستابووم

ماریا لە دەرگاکەوە هاوارێکی کرد و وتی " لاڤـینیـا ، ئێمە ئامادەین بۆ ڕۆیشتن."


" ئێستا دێم " بە دەنگی بەرز وتم و جانتاکەم گرت و ڕۆیشتمە دەرەوە.


کە لە پلیکانەکانەوە ڕۆیشتمە خوارەوە، ماریا سەرنجی خستە سەر من و بە دەستەکانی دەمی داپۆشی.


سەیری تایهیۆنگم دەکرد کە دەسوڕایەوە تاوەکو سەیری من بکات، بینیم چەناگەی کەمێک هاتە خوارەوە و چاوەکانی فراوان بوون.



کای یەکسەر بە گاڵتەپێکردنەوە هاتە دەرەوە. تایهیۆنگ یەکسەر سەری گەڕاندەوە بۆ باوکی، نیگایەکی هەڕەشەئامێزی بە باوکی دا.



"ببورە ئەوەندەم پێچوو" کاتێک یاریم بە دەستەکانم دەکرد بە تایهیۆنگم وت، دڵم لە لێدان وەستا کاتێک سەیری دەستەکانمی کرد، پێش ئەوەی شتێک بڵێم سەری لەقاند و ڕۆیشت. ئێستا ئەوە چی بوو؟



لەناکاو گوێم لە هاواری کەسێک بوو " لاڤـینیـا ". سەرم سوڕاند تەنها بۆ ئەوەی مینا ببینم کە بە ماڵەکەدا ڕادەکات.


"چی جەهەنەمێکە!" تایهیۆنگیش هاواری کرد.

مینا بە هاوارەوە وتی "ئەو کەسێکی خراپە.
ڤینسی کوشت!" تا دەیتوانی بە دەنگی بەرز دەگریا.
"جیمین و جۆنگ کووکیشی گرتووە". چاوەکانم گەورە بوون بەو وشانەی کە لە دەمیەوە بیستم.




هەمیشە دەمزانی کە ئەو کەسێکی وایە، بەڵام هەرگیز نەمدەویست دان بەوەدا بنێم، بەڵام مینا چۆن ئەو دەناسێت؟



"تۆ ڤینست کوشت!" بە تۆنێکی شۆکەوە قسەم کرد.

"ئەو ئازاری دایت!" تایهیۆنگ بە تووڕەییەوە وتی.


" تۆ ناتوانیت کەسێک بکوژیت لەبەر ئەە هۆکارە " دەربڕینێکی توڕەی پێ دام.



باران دەستی پێکرد دنیا لە ئێستاوە تاریکبووە.

"ناتوانم هیچ بکەم مینا " ئاهێکم هەڵکێشا
ئەو بە شکستەوە سەیری کردم "مەبەستت چییە؟ "


" تایهیۆنگ!" بە چرپە پێیمگوت
"چی؟" هاواری کرد و منی ترساند.

"جیمین و جۆنگ کووک لە کوێن؟! " جارێکی تر هاوارم کرد.

|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum