Best reason - بـاشتـرین هـۆکار

379 57 112
                                    





Vote before reading







Taehyung's pov




من لە لێدانی دارەکە نەوەستام.

هێشتا دەنگی قامچی دەهات لە هەوادا. لە بێزاریدا گریام کاتێک دارەکەم دووبارە و سێبارە دەکێشا بە خۆما بەبێ ئەوەی هیچ نیشانەیەکی وەستان هەبێت.


جگەرەکەم لە دەممدا مابویەوە لە کاتێکدا تا دەمتوانی دارەکەم بە توندی دەجووڵانەوە. منیش تووڕەیی خۆمم لەسەر دارەکە دەرهێنا؛


" تـایهیـۆنگ.!! " گوێم لە دەنگێکی نەرم بوو
بینیم لاڤـینیـایە لە پشتمەوە وەستاوە.


لە سەرمادا دەلەرزی و نیگایەکی سەرلێشێواو لەسەر دەموچاوی بوو. چاوی لێم بوو کاتێک هەناسەم گرت.
" چی دەکەیت.!؟" بە دەنگە نەرم و خەواڵووەکەی پرسی.


- هەندێک توڕەیی دەردەهێنم
بە نەرمی وتم کاتێک جگەرەکەم لە دەمم دەرهێنا.
هێواش هێواش چاوی توکاند و نیشانی دام کە ماندوو بووە.



سەیریم دەکرد قۆڵەکانی لە باوەش گرتبوو، هەوڵی دەدا خۆی لە سەرما بپارێزێت، تەنها تیشێرت و جینسی لەبەردا بوو. دوای ساتێک بێدەنگی بە ئاماژەیەک بە سەرلێشێواویەوە بە نەرمی وەڵامی دایەوە
"ئۆهـ". دەمتوانی بزانم دەیەوێت شتێک بپرسێت بەڵام زۆر شەرمەکات.





- چی ڕوویداوە ئازیزەکەم.!؟
هاوارم کرد، دارەکەم خستە خوارەوە تا سەرنجی تەواوی خۆمی پێ بدەم.


چاوی ​​لێم نەکرد. "دەتوانی..." بە شەرمەوە وەستا، یاری بە دەستەکانی دەکرد لە کاتێکدا شڵەژاو دیار بوو. ئەو هەموو کات وا دەکات کاتێک دەشڵەژێ.
برۆکانم بەرز کردەوە، چاوەڕێی وەڵام بووم.




"دەتوانی لەگەڵم بێیتە سەر جێگاکەم.!؟"
بە دەنگە نەرمەکەی چرپەی دەکرد، خەریک بوو داوای لێبوردنم لێ بکات. دڵم بە دەنگی ئەو قسانە توند بوو.



زۆر سەرقاڵی سەیرکردنم بووم بەهۆی ئەوەی تازە وتوویەتی تەنها بۆ ئەوەی بزانێ بۆ هێشتا وەڵامم نەداوەتەوە.
چاوی لەو جگەرەیە کرد کە بە دەستمەوەیە " چوونکە بە گشتی کابوس نابینم کاتێک لە تەنیشتتەوە دەخەوم" دەمزانی کە ئەو حەزی لێی نییە کاتێک جگەرە دەکێشم. جگەرەکەم خستە خوارەوە پێش ئەوەی بە پێیەکانم خۆم هەڵدەمە سەر زەوی.




|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Where stories live. Discover now