Monster - دڕنـدە

345 50 105
                                    




Vote before reading






Taehyung's pov




دوای کوژرانی ژنەکە لە یاداشتنامەکەمدا خەریکی نووسین بووم بۆ ئەوەی هەندێک شت لە مێشکم دەربهێنم.

2017/12/30

ئەمڕۆ ژنێک کوژرا. ئەو ژنێکی ئاسایی نەبوو
وێرای لەگەڵ هاوسەرەکەی پیلان دابنێت بۆ کوشتنم، ڕەنگە بۆ پارە بووبێت تا بەهۆیەوە لە قەرزی ماددە هۆشبەرەکان دەربچن.




بەڵام زۆر کەس نازانن ئەگەر بۆ یەک جات تێکەڵی مافیاکان بووی
هیچ ڕێگایەک بۆ دەربازبوون نامێنێت. وە تاکە ڕێگەی دەربازبوون ئەوەیە کە بۆ هەمیشە ڕابکات.




من لەم شێوازە ژیانەدا لەدایک بووم بۆیە هیچ بژاردەیەکم نەبوو. ناچار بووم گەشە بکەم و خۆم بگونجێنم بۆ ئەوەی لەم ژینگەیەدا بژیم، تەنها بۆ ئەوەی بژیم. من گەشە دەکەم چونکە هەست بە هیچ شتێک ناکەم. باشە..... هەستم دەکرد بەڵام لە ڕابردوو



ئەمڕۆ دوودڵ بووم لەوەی ژنەکە بکوژم. زۆر دوودڵ.
بەڵام نیشانم نەدا، من بەڕاستی باش نیم لە نیشاندانی هەست بەهەر حاڵ. پێموایە دوودڵ بووم چونکە بەردەوام بیرم لەوە دەکردەوە 'چی ئەگەر لاڤـینیـا بووایە'.



چی دەبوو ئەگەر لاڤـینیـا لە هەمان دۆخدا بووایە. چی دەبوو ئەگەر کەسێک ئەوی ڕفاندبا.!؟
بەبێ بیرکردنەوەی دووەم دەیکوژیم.



بۆیە، من تا ڕادەیەک دوودڵ بووم. وە خەریک بوو بمکوژێت. خەریک بوو بمرم چونکە بڕیارمدا بۆ جارێک باش بم و ژنەکە ڕزگار بکەم، بۆ هەوڵدان بۆ گۆڕانکاری بۆ کچەکەم، بەڵام ئەوە سەری نەگرت.




ڕەنگە ئەگەر بەردەوام بم لە هەوڵدان، لە کۆتاییدا بە سروشتی ببمە کەسێکی باش. من دەمەوێت ببمە کەسێکی باش لەگەڵیدا. ئەو ڕووناکی منە و نامەوێت لە تاریکیدا بێت.



من دەمەوێت گەورە بم و ببمە پیاوێکی باشتر بۆ منداڵەکانی داهاتوومان. من دەمەوێت ئەوەندە شایستە بم کە باوکی منداڵەکانی بم. هیچ مەبەستێکی ترم نییە، هیچم نییە.



من عاشقی بووم، ئەوەش ترسناکە.ئەوە ترسناکە چوونکە زۆر بە ئاسانی دەتوانێت کۆنترۆڵم بکات ە. هەموو شتێکم بۆ دەکرد، تەنانەت ژیانی خۆمم پێیدەدا. ئەمە نیگەرانم دەکات چونکە نازانم ئەویش هەمان هەستی هەیە یان نا.




بەڕاستی دەمەوێت ئەویش ئەوە بکات. من ئەو کاریگەریانە دەزانم کە لەسەرمی هەیە، بەڵام ئەمە جەستەی منە. من بۆ جارێک شتێکی هەستیارم دەوێت. کەسێک کە بتوانم حسابی بۆ بکەم کاتێک کاتەکان سەخت دەبن و متمانەی پێم هەبێت لەوەی بیپارێزم
وەک ئەوەی دەمەوێت خۆشمی بوێت.



|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Where stories live. Discover now