Bad dream - خـەونی نـاخۆشـ!؟

454 84 27
                                    






Vote before reading




Lavinia's pov







نزیکەی دووای کاتژمێرێک گروپەکە کۆبوونەوە.
جەی بە هەمووان ڕایگەیاند "ئەمە تاقیکردنەوەی ئازارە یان ھاوشێوەکردنی ئازار. ئازارەکانیش وەک چەقۆ یان لێدان، تەقەکردن و هتد."



"سەرەتا لە لاڤـیـنـیـاوە دەست پێ دەکەین "
کەسێک وتی

بەڵام جەی یەکسەر بە سەرلێشێواوی سەیری کردم. "باشە" مەچەکی گرتم و وای کرد لەسەر جێگاکە پاڵ بکەوم.



پزیشکێک لە تەنیشت جێگاکەم دانیشتبوو
" دەست پێ بکە ". جەی وتی پێش ئەوەی مەچەکم ئازاد بکات.



- جارێکی تر بەو شێوەیە من مەگرە
چاوم لە جەی کرد کە لە وەڵامدا تەنها چاوی تروکاند.



لەسەر جێگاکەپاڵکەوتم و پزیشکەکە پادە چەسپاوەکانی دانا. پزیشکەکە بیری هێنامەوە و منیش لە وەڵامدا سەرم لەقاند "ئێستا دەبێت لەبیرت بێت ئەمە ساختەیە، لە ڕاستیدا چەقۆت لێ ناردێت و تەقەت لێناکرێت".



دەستی پێ کرد.
لە سەرەتا هەستم بە هیچ نەدەکرد. دوای نزیکەی ٥ خولەک هەستم بە ئازارێکی زۆر کرد. جەی بە دڵەڕاوکێوە سەیری دەکردم.




تا وای لێ هات لە ئازاردا چاوم تروکاند و سەرنجم دا جەی هاوار دەکاتە سەر پزیشکەکە. زەنگێکم بەدەستەوە بوو
دەبووایە پەبجەی پێدابنێم تا بوەستن بەڵام من هیچم نەکرد.



لە ئازاردا گریام، هەموو ئەوانەی سەیرییان دەکردم تووشی شۆک ببون.


" باشە ئەوە بەسە! " جەی هاواری کرد ​​بەسەریاندا کاتێک منی بینی بە ئازارەوە


پێش ئەوەی دەرگای ژوورە شووشەکە بکاتەوە. پزیشکەکە هۆشداری دا بە جەی کە خەریک بوو بیکوژێت "ئەو دەبێت بوەستێت نەک ئێمە".



زۆری نەخایاند جارێکی تر چاوی لێم کردەوە. "پاڵ بنێ بەو دوگمە نەفرەتیەیا لاڤـیـنـیـا!"



|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Onde histórias criam vida. Descubra agora