Impulse - پـاڵـنـەر

487 95 92
                                    






Vote before reading





Taehyung's pov









زۆر پەشیمانم لەوەی کردوومە.

نەفرەت. لەسەر کورسییەکەم دانیشتم و دەستەکانم خستە نێو قژمەوە. ئەو ڕۆیشت، من ڕێگەم پێدا بڕوات! من دووبارە هەموو شتێکم تێکدا




کاتێک دەستم کرد بە کۆنترۆڵکردنی هەستەکان هەموو شتێک مەترسیدار بوو. لە ڕاستیدا هەرگیز هەستم بە هیچ شتێک نەکردووە بۆ کەس جگە لە ئەو




ڕەنگە هەر بۆیە هەمووان نیگەران بووبن. تەنانەت ماچیشم نەکرد نازانم چۆن ئەم کچە تەنها منی لە دەوری خۆی پێچایەوە. هەموو شتێکی بۆم دەکرد و لەگەڵ ئەوەشدا لە کۆتاییدا وەک هەموو کەسێک دوورم خستەوە.




ڕەنگە ئەمە بۆ ئەو باشترین شت بووبێت، وام لێکرد لەسەر بە شێوەیەک مامەڵە بکات کە بۆ ئەو هیچ باش نییە بەڵام لانیکەم دڵخۆشی کردووم بە جۆرێک کەس تا ئێستا بەو شێوازە دڵخۆشی نەکردووم. ئەوەندە پڕبووم بووم، نەمدەزانی چی بکەم.




پێویست بوو بیرکردنەوەکانم لەبارەی ئەوەوە بوەستێنم، 
نودەمزانی چی بکەم بۆ ئەوەی بمێنێتەوە؛



"ئەوە چیبووـ!؟"
دانتی پرسی و هاتە نێو ئۆفیسەکەم.



- تۆ خۆت وتت ئەوت بە دڵ نییە و زۆر خراپە بۆ من.ئیتر چیت دەوێ لەوە زیاتر !؟

" حەزم لێی نەبوو، بەڵکو عاشقیم، باشە؟ من بەڕاستی کایڵیم بە دڵ بوو تا ئەو کاتەی لاڤـینیـام ناسی و لە دوورەوە سەیریم دەکرد. ئیرەییم پێت دەبرد؛ بۆ جاری یەکەم سەیری کەست نەدەکرد لە ژوورەکەت کاتێک ئەوی لێ دەبوو" بە شەرمەوە وتی.


لەو کاتەدا دەمتوانی بیکوژم. سوێندی بە خودا خوارد و وتی لاڤـینیـای خۆشدەوێت.من زۆر درۆم لەگەڵ لاڤـینیـادا کرد، پێم گوت لەگەڵ چەندین کچی جیاوازدا خەوتم لەکاتێکدا نەخەوتووم.




ڕێگەم پێدا زنجیرەکەم وەربگرێت هەرچەندە هەستی دەکرد ڕەنگە دڵی ڕاستەقینەی منی بردبێت. پێم گوت هەست بە هیچ شتێک ناکەم بۆی لوکاتێکدا هەستم بە هەموو شتێک کردووە.




|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Where stories live. Discover now