Gaze - نـیگـا

323 56 210
                                    




Vote before reading







Lavinia's pov





دەستم کرد بە لەرزین کاتێک بە سەرسامییەکی تەواوەوە سەیری بەفرەکەم دەکرد. سەیرم کرد تا ببینم تایهیۆنگ سەیری من دەکات. زەردەخەنەیەک بەسەر دەموچاویدا بڵاوبووەوە کاتێک سەیری دەکردم.

- تایهیۆنگ
بە تۆنێکی خۆشەوە هاوارم کرد چونکە ئەو بە باشی گوێ لێم نابوو



ئەویش بە هەمان شێوە هاواری کرد و دەستەکانی لە دەوری دەمی بوو " لاڤـینیـا!"




- سبەی دەبێت لەگەڵ منداڵێکی ١٥ ساڵان بچمە سەمایەک، بەڵام دواتر دەتوانین بچین بۆ خلیسکانی سەر سەهۆڵ.؟
بە تۆنێکی پرسیارەوە هاوارم کرد.


جارێکی تر هاواری کرف "هەرگیز خلیسکێنەی سەر سەهۆڵم  نەکردووە" بە قسەکەی چەناگەم دابەزی.



- بەڕاستی!
جارێکی تر هاوارم کرد. سەری لەقاند. چاوەکانم لە سەرسوڕماندا فراوان بوون پێش ئەوەی زەردەخەنەی بۆ بکەم و سەرم کەمێک بجوڵێنم.



بەڕاکردن بەرەو ڕووم هات و بە دڵخۆشیەوە هاوارم کرد، هەوڵمدا ڕابکەم. لە چەند چرکەیەکدا گرتمی. مەچەکی گرتم و لە زەوی هەڵیگرتم و بە هەوادا دەمیسوڕانەوە. بەبێ کۆنتڕۆڵ پێکەنینم




زەردەخەنەیەک لەسەر دەموچاوی دەرکەوت. هێواش هێواش منی دابەزاند و قۆڵەکانی بەدەوری کەمەرم پێچایەوە.



بە زەردەخەنەوە بە دڵخۆشیەوە هاواری کرد و وتی "سبەی دەچینە خلیسکێنەی سەر سەهۆڵ، ئەگەر ئەوە شتێک بێت کە تۆ دەتەوێت بیکەیت، ئێمە دەیکەین" ڕوومەتیم ماچ کرد، فرمێسکەکانی وشک ببوون .



- نامەوێت ئەم ساتەخۆشە ببڕم بەڵام ئایا دەتوانین بچینە شوێنێکی گەرم؟
پرسیم و درستەکانم توند گوشی لەکاتێکدا هەوڵم دەدا نەلەرزم.




سەرنجی دا "ئۆه نەفرەت، بەڵێ، چاکەتیشت پێ نییە " پاڵتۆکەی داکەند و بە دەوری مندا پێچایەوە، قۆڵەکانم خلیسکێنە ناو قۆڵەکانیەوە، بەڵام بۆ من زۆر گەورە بوون، قۆڵەکانی لە دەستم درێژتر بوو.




|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Where stories live. Discover now