Rispect - ڕێزگرتن

891 140 322
                                    





👑 Vote before reading 👑



Lavinia's pov



هەموومان لە دەوری مێزەکە دانیشتبووین. دایکم خۆی ناساند و بەردەوام بووین لە قسەکردن.


باوکم لەو بەری مێزەکەوە پێی وتم "چاوەڕێم نەدەکرد ئەوەندە زوو بگەڕێیتەوە". ئەوەش سەرنجی تایهیۆنگی ڕاکێشا هەروەک چۆن سەرنجی منی ڕاکێشا.


"ئۆه بەڵێ، بڕیارمدا بێمە سەردانتان " هاوارێکم کرد کاتێک سەیری دایکمم دەکرد. "پێدەچێت هیچ نەگۆڕابێتیت " باوکم مرۆڤانە زەردەخەنەی کرد، دەیزانی ئەوەی دەیگوت ئازارم دەدات.



سەیری خواردنەکەم کرد..

تایهیۆنگ جگەرەیەکی داگیرساند و ڕایگەیاند "ئەو جیاوازییەکی گەورەی لە مافیاکەمدا دروستکردووە بۆیە سەرم سوڕماوە لەوە لێرە هیچ جیاوازییەک بوونی نیە ". ڕووخساری باوکم لە یەک کاتدا لە زەردەخەنەیەکی خراپەوە بۆ دەربڕینێکی سپی گۆڕا.

"هەموو کەسێک ژنەکەمی دەوێت" تایهیۆنگ بە لێوەکانی
فشاری خستە سەر جگەرەکە و هەڵیمژی. "بەڵام کەس ناتوانێت هەیبێ جگە لە من، ئەو هی منە." وەک ئەوە وابوو بە ناڕاستەوخۆیی هەڕەشە لە باوکم بکات هەرچەندە هیچ قسەیەکی ڕاست نەبوو.



" ببورە، پێویستە دەستشۆرەکە بەکاربهێنم.." کاتێک هەستام بە ئەدەبەوە زەردەخەنەم کرد.


لە هۆڵەکەدا بەرەو دەستشۆرەکە ڕۆیشتم. سەرم لەقاند و چاوم لە ئاوێنەکە کرد و ژوورەکەم پشکنی، بۆ ئەوەی دڵنیا بم کە هێشتا وەک خۆیان ماون.


دەستەی دەرگای دەسشۆرەکە جوڵا، پێم وابوو ئەوە تایهیۆنگە بەڵام دواتر تێگەیشتم باوکمە.


" چیت پێی گوتووە؟ " دەستەکانی لە قوڕگم ئاڵاند و یامی بە دیوارەکەیا. بە پێی دەرگاکەی داخست.


هەناسەیەکی قوڵم هەڵکێشا کاتێک دەستی لە ملمدا توندتر کرد. "هیچ"بەهۆی دەستەکانییەوە بە زەحمەت دەمتوانی قسەم بکەم

لەناکاو قیژاندم "ئەویش سووکایەتیم پێدەکات" تاکە ڕێگای دەربازبوون لەم دۆخە درۆکردن بوو. ئەگەر باوکم پێی وابێ تایهیۆنگ سووکایەتی پێکردووم ئەوەندە کاریگەر نەدەبوو.


"تایهیۆنگ ڕقی لە هەموو کەسێکە" داوام لێکرد باوەڕم پێ بکات، هەستم کرد خەریکە بێهۆش دەبم. باوکم ملمی ئازاد کرد و ڕۆیشتە دەرەوە.



هەناسەدانم قورس بوون لە کاتێکدا دەستەکانم بەبێ کۆنتڕۆڵ دەلەرزین. لە ئاوێنەکەدا سەیرم کرد تا شێوەی دەستی باوکم ببینم لەسەر ملم.


|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚Where stories live. Discover now