👑 Vote before reading 👑Lavinia's pov
"سڵاو دانتێ" بە خۆشحاڵییەوە زەردەخەنەیەکم کرد کاتێک لە تەنیشتی دانیشتم بەڵام تەنها لە بەرامبەردا نیگایەکی تاریکم دەستکەوت.
ئۆ لەبیرم چوو ئەو ڕۆژە چی بەسەر هات. "ببورە" ساتەوەختی بێدەنگی نێوانمانم شکاند. لە کۆتاییدا دانتێ سەری بەرز کردەوە.
"من دەزانم تۆ نەتتوانی بەرگری لێ بکەیت " وتی
دانتی سەیری کردم، ئازاری چاوەکانیم دەبینی."بەڵام نەیکرد " بانجەکەم لەسەر ملم لابرد و نیشانیم دا
ئەو شوێنەی تایهیۆنگ چەقۆی لێدا"دەمزانی نایکات" دانتێ بە دڵتەنگی چاوەکانی وەرگێڕا. "بۆچی?" بە سەرسوڕمانەوە گوتم.
"پێت وابوو ئەنجامی دەدا؟" دانتێ لێی پرسیم."پێم وابوو دەمرم. هیچ هۆکارێکی نەبوو بۆ ئەوەی نەمکوژێت.." دانتێ کەمێک پێکەنی بە قسەکانم
"هاوڕێ، دەتوانی دەستم بۆ بپێچیتەوە؟"تایهیۆنگ هاتە لای دانتی.دانتی بە شەرمەزارییەوە سەیری کرد "ببورە پیاو، من نازانم دەستەکانت بپێچمەوە ".
( مەبەستیان لە پێچانەوە ئەو جۆرە پێچانەوەیە کە پێش یانری بۆکسینگ ئەکرێ )
شانم هەڵکێشا و گوتم " من دەیکەم".
" ئایا دەزانی دەستەکانم بپێچیتەوە؟ " تایهیۆنگ شۆک دەرکەوت."بەڵێ، براکانم وایان لێدەکردم دەستەکانیان بپێچمەوە پێش ئەوەی ئەم جۆرە یاریە بکەن، هەرچەندە من هەرگیز شەڕم نەکردووە و خۆم هیچ مەشقێکی جددیم نەکردووە، بەڵام ئەمەم دەزانی" سەرگەردان بووم کاتێک قوماشە سپیەکەم
گرت.هێواش هێواش دەستەکانیم پێچایەوە پێش ئەوەی بڕوات
باری دەروونی تایهیۆنگ لە چرکەیەکدا دوای بینینی ئەیس لە ئارامییەوە گۆڕا بۆ توڕەیی. "ببورە، شوێنی من نەبوو دەستوەردان بکەم " ئەیس یەکسەر داوای لێبوردنی لە تایهیۆنگ کرد.
لە ڕاستیدا وا دیار بوو مەبەستی ئەوە بوو.
" من لێت خۆش بووم بەڵام ئەگەر جارێکی تر شتێکی لەو جۆرە بکەیتەوە دەکوژرێیت، تێدەگەی؟ " تۆنی دەنگی تایهیۆنگ قووڵ بوو.ئەیس بە گوێڕایەڵی سەری لەقاند وتی " بەڵێ." ڕووی وەرگێڕا و بەبێ ئەوەی بەرگری لە خۆی بکات ڕۆیشتە دەرەوە.
"ئەو بەختی باشە چونکە وەک برایەک وایە بۆ من" تایهیۆنگ چاوەکانی وەرگێڕا، بێزار بوو لە ئەیس." ئەو دڵی وەک سەهۆڵ ساردە " دیارە باوەڕی بە کاردانەوەکەی نەدەکرد.
BINABASA MO ANG
|| پـاشـای مافـیاکـان || 🔚
Romanceکـیم تایـهیۆنـگ ناسراو بە پاشای مافیاکان، لی لاڤینیا ناسراو بە فریشتە هەردووکیان بە هۆی خێزانەکانیانەوە ناچار ئەکرێن هاوسەرگیری بکەن، تێکەڵکردنی دوو مافیا لاڤینیا لە کۆتاییدا تێدەگات شەیتانەکانیش لە سەرەتادا فریشتە بوونە * ئەم کتێبە زیاتر ڕۆمانسیی...