Part 12 Zawgyi

130 4 0
                                    

"အာ့"

ႏိုးႏိုးခ်င္းတစ္ကိုယ္လုံးကိုက္ခံေနတာကိုခံစားလိုက္ရသည္။

"ႏိုးၿပီလားခ်မ္းကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္"

"ကဲသြားေတာ့broရဲ႕baby‌ ေလးဒီမွာႏိုးလာၿပီ"

"ငါစိတ္မခ်ဘူး"

"ကိုယ့္အေျခအေနကိုယ္လဲၾကည့္ဦး doctorလဲ‌ေရာက္ေနၿပီအခုအခ်ိန္မွာအကိုခ်မ္းကလဲစကားေျပာခ်င္မွာမဟုတ္ဘူးေနာက္မွေအးေဆးေတာင္းပန္ၿပီးေခ်ာ့"

ဟာဗင္ရီကခဏေလာက္စဥ္းစားေနၿပီးမွေခါင္းညိမ့္ၿပီးထြက္သြားသည္။

"အကို႔ကိုမမုန္းပါနဲ႔သူအကိုခ်မ္းကိုခ်စ္လို႔ပါ"

"deva!အကို႔ေနရာမင္း၀င္ၾကည့္ပါဦးမမုန္းဘဲဘယ္လိုေနႏိုင္မွာလဲ"

"Devaအဲ့တာေတြနားမလည္ဘူးကြၽန္ေတာ္သိတာလိုခ်င္ရင္ရေအာင္ယူရမယ္ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့အရာကကိုယ့္အပိုင္ျဖစ္မလာရင္ဘယ္သူမွမပိုင္ဆိုင္ရေအာင္ဖ်က္စီးပစ္မယ္အဲ့တာအကိုေရာကြၽန္ေတာ္ေရာသိထားၿပီးတဲ့အရာဘဲ"

"မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္႐ူးေနၿပီ!"

"အဲ့စကားကငယ္ငယ္ထဲကြၽန္ေတာ္တို႔အတြက္ၾကားေနၾကမလို႔႐ိုးေနၿပီ"

"ရတယ္မင္းအကိုဆီကငါရေအာင္လြတ္ေျမာက္ေအာင္လုပ္မွာၾကည့္ေန!"

"အဲ့တာကေတာ့အကိုတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိစၥပါ။ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အမ်ိဳးေတာ္ေတာ့မွာမလို႔တစ္ခုေတာ့ေျပာျပလိုက္မယ္ထြက္မေျပးခင္ကိုယ္တစ္ကယ္ဒီေလာကႀကီးဆီကထြက္သြားခ်င္ၿပီလားဆိုတာစဥ္းစားပါအကိုဟာဗင္ရီစိတ္လြတ္သြားတဲ့တစ္ေန႔အကို႔ကိုဖ်က္စီးပစ္လိမ့္မယ္။"

ထြက္သြားဖို႔ျပင္ေနတဲ့devaကို

"Deva!မင္းတို႔အတိတ္ကိုငါမသိဘူး။မင္းတို႔လဲေတာ္ေတာ္ရင္ဆိုင္ခဲ့ရမွာဘဲ။ဒါေပမဲ့ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူကိုေတာ့နာက်င္ေအာင္မလုပ္မိပါနဲ႔။"

"စိတ္မပူပါနဲ႔အဲ့တာကြၽန္ေတာ့္ကိစၥပါအကိုဟာဗင္ရီကိုသာခြင့္လႊတ္လိုက္ပါအကိုေမ့ေနတုန္းကသူကမာၻပ်က္မလိုျဖစ္ေနတာကြၽန္ေတာ္အေရာက္ျမန္လို႔အကိုဟာဗင္ရီကအကို႔ကိုတစ္ကယ္ခ်စ္တာပါအကိုျမင္ေအာင္မၾကည့္လို႔မေတြ႕တာပါ"

You can't leave me(Completed)Where stories live. Discover now