Part 12 Unicode

524 25 0
                                    

"အာ့"

နိုးနိုးချင်းတစ်ကိုယ်လုံးကိုက်ခံနေတာကိုခံစားလိုက်ရသည်။

"နိုးပြီလားချမ်းကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်နော်"

"ကဲသွားတော့broရဲ့baby‌ လေးဒီမှာနိုးလာပြီ"

"ငါစိတ်မချဘူး"

"ကိုယ့်အခြေအနေကိုယ်လဲကြည့်ဦး doctorလဲ‌ရောက်နေပြီအခုအချိန်မှာအကိုချမ်းကလဲစကားပြောချင်မှာမဟုတ်ဘူးနောက်မှအေးဆေးတောင်းပန်ပြီးချော့"

ဟာဗင်ရီကခဏလောက်စဉ်းစားနေပြီးမှခေါင်းညိမ့်ပြီးထွက်သွားသည်။

"အကို့ကိုမမုန်းပါနဲ့သူအကိုချမ်းကိုချစ်လို့ပါ"

"deva!အကို့နေရာမင်း၀င်ကြည့်ပါဦးမမုန်းဘဲဘယ်လိုနေနိုင်မှာလဲ"

"Devaအဲ့တာတွေနားမလည်ဘူးကျွန်တော်သိတာလိုချင်ရင်ရအောင်ယူရမယ်ကိုယ်လိုချင်တဲ့အရာကကိုယ့်အပိုင်ဖြစ်မလာရင်ဘယ်သူမှမပိုင်ဆိုင်ရအောင်ဖျက်စီးပစ်မယ်အဲ့တာအကိုရောကျွန်တော်ရောသိထားပြီးတဲ့အရာဘဲ"

"မင်းတို့နှစ်ယောက်ရူးနေပြီ!"

"အဲ့စကားကငယ်ငယ်ထဲကျွန်တော်တို့အတွက်ကြားနေကြမလို့ရိုးနေပြီ"

"ရတယ်မင်းအကိုဆီကငါရအောင်လွတ်မြောက်အောင်လုပ်မှာကြည့်နေ!"

"အဲ့တာကတော့အကိုတို့နှစ်ယောက်ကိစ္စပါ။ကျွန်တော်နဲ့အမျိုးတော်တော့မှာမလို့တစ်ခုတော့ပြောပြလိုက်မယ်ထွက်မပြေးခင်ကိုယ်တစ်ကယ်ဒီလောကကြီးဆီကထွက်သွားချင်ပြီလားဆိုတာစဉ်းစားပါအကိုဟာဗင်ရီစိတ်လွတ်သွားတဲ့တစ်နေ့အကို့ကိုဖျက်စီးပစ်လိမ့်မယ်။"

ထွက်သွားဖို့ပြင်နေတဲ့devaကို

"Deva!မင်းတို့အတိတ်ကိုငါမသိဘူး။မင်းတို့လဲတော်တော်ရင်ဆိုင်ခဲ့ရမှာဘဲ။ဒါပေမဲ့ကိုယ်ချစ်တဲ့သူကိုတော့နာကျင်အောင်မလုပ်မိပါနဲ့။"

"စိတ်မပူပါနဲ့အဲ့တာကျွန်တော့်ကိစ္စပါအကိုဟာဗင်ရီကိုသာခွင့်လွှတ်လိုက်ပါအကိုမေ့နေတုန်းကသူကမ္ဘာပျက်မလိုဖြစ်နေတာကျွန်တော်အရောက်မြန်လို့အကိုဟာဗင်ရီကအကို့ကိုတစ်ကယ်ချစ်တာပါအကိုမြင်အောင်မကြည့်လို့မတွေ့တာပါ"

You can't leave me(Completed)Where stories live. Discover now