10

1.3K 95 7
                                    

Jimin, Jungkook ile ayrıldıklarında, kendi odasına geçerek, ılık bir duşun ardından yatağına geçti ve lambayı kapattı.

Bornozu bir köşeye atarak, kendini çekmeye başladı. Başı geride, bacakları aralık bir şekildeydi elleri kasıklarından, penisine doğru kayarken, vücudunu ânın verdiği zevk ile oynattı.

Kendini rahatlattıktan sonra üzerini giyinerek, bilgisayarı açtı ve son zamanlarda karşısına çıkan ama asla izlemeye cesaret edemediği o korku flimini yazdı beyaz ekrana.

Nedenini bilmediği bir şekilde kendini tedirgin hissediyordu. En son ergenlik çağında izlemişti bu tarz korku flimlerini ama sosyal medyada fazlası ile dolanan o flimin fragmanları, dâha bir meraklandırmıştı kendisini.

Başlama tuşuna basıp, yatak başlığına yaslandığında ıslak saçlarını umursamadan filime adapte oldu.

Flimin ortalarına doğru vücudu kasılmıştı fazlası ile. Argo, şiddet, korku ve cinsellik vardı ama öyle bir bağlanmıştı ki ekrana, çekip alamıyordu gözlerini.

Yataktan kalkıp odada dolanmaya başlayan Jimin; bir yandan korkuyor, bir yandan ise flimden alamıyordu gözlerini.

Çığlıklar odanın içinde dolanıyorken, Jimin dâha fazla oynuyordu yerinde.

"JOHN DUR YAPMA!"

Jimin bilgisayara doğru ilerleyip gözlerini sıkıca kapattığı sırada, kapı büyük bir sesle açılmıştı.

Jimin dolan gözleri ile yerinden sıçrarken, karşısında Jungkook'un olduğu gerçeğini çok geç anlamıştı o korku ile.

"JİMİN!"

Jungkook, Jimin'e hızlıca yaklaşarak, omuzlarından sıkıca tuttu. Öyle fazla korkmuştu ki bir anlığına bakışları bilgisayara ve odaya yankı yapan o yüksek sese yoğunlaştı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

Jimin'den ses çıkmazken, Jungkook önce lambayı, sonrada flimi kapattı.

"Aptal misin sen? Niçin açtın bunun sesini bu kadar?"

Jungkook parmaklarını saçlarından geçirerek, yatağa oturdu. Bahçede ve odada yaşadığı korku Jungkook'a fazlası ile ağır gelmişti.

"Jungkook"

Dönüp bakmadı bile Jungkook, Jimin'e. Bay Park ile bu anlaşmayı bitirmek istiyordu ama dâha öncede düşündüğü üzere buna hazır değildi.

"Jungkook ben-"

"Jimin yeter! Uyu. Sabah döneceğiz zaten Kore'ye."

"Uyumak istemiyorum ben.. Jungkook mera ettiğim için sadece-"

"Jimin geç yatağına ve uyu sabah konuşuruz yolda."

Jungkook kırılan kapıya doğru yürürken, Jimin yatağa geçti ve gözlerini kapattı.

...

Jungkook titreyen ellerini cebine sokarak, aşağı kata resepsiyon diye tabir edilen yere doğru ilerledi.

"Buyrun efendim bir arzunuz bir isteğiniz var mıdır?"

"No 7 numaralı kapıyı kırdım ben yapılsın derhâl."

"Peki efendim yarın yetkililere danışacağız"

Jungkook arkasını dönüp bahçeye çıktı ve cebinden çıkardığı sigarasını yaktı. odasına gitmek istemiyordu.

...

Sabahın ilk ışıkları ile Jungkook ve Jimin otelden ayrıldılar. İkisindende ses çıkmıyor, sadece aracın gelmesini bekliyorlardı.

"Aslında.. üzgünüm Jeon fazla sıktım canını ama inan bana o flimi merak etmem benim değil-"

Jungkook bakışlarını Jimin'e çevirerek, önlerine gelen araca bindiler. Ve bu konuda burada hiç açılmamak üzere kapanmış oldu.

...

Güney Kore'ye varır varmaz ilk Bay Park'ın evine gitmişlerdi. Jungkook olan toplantıyı en ince ayrıntıya kadar Bay Park'a anlattı.

Jimin köşede sessiz bir şekilde Jungkook'un anlattıklarını dinliyordu. Bay Park bakışlarını oğluna çevirerek, gülümsedi. Neden bu kadar sessiz kaldığını anlamayan Bay Park;

"Oğlum neden bu gün bu kadar sessizsin?"

"Yorgunum baba."

Jungkook allttan alta Jimin'e kısa bir bakış atarak, gülümsedi. Jimin başı önünde, elleri arkasında sessizce duruyordu.

Bay Park bakışlarını Jungkook'a çevirerek gülümsedi.

"Jungkook oğlum bu Jimin'in durgunluğunu sevdim acaba senin ile ilgili bir durum mu var acaba?"

"Hayır efendim dün akşamdan sonra oldu bende anlamadım."

Bay Park bastonunu kavrayarak sandalyeden kalktı ve evine doğru bir kaç adım attı.

"Bir süre dâha Jimin sende kalsın Jungkook onu sadece bu güne özgün değil, bu günden sonra da hep böyle görmek istiyorum."

Jungkook sıkıntılı bir nefes vererek, başını salladı. Jimin'i istemiyordu eski hayatını geri istiyordu.

"Peki efendim."

Jungkook, Jimin'in elini tutarak arabaya doğru yönlendirdi.

Yol uzundu.

...

Bölüm sonu.

BODYGUARD / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin