28

777 50 1
                                    

Sumut bölümüdür +18 (!)
Rahatsız olacaklar bir sonraki bölümü bekleyiniz.

---

Kasıklarımda hissettiğim o sıcak eller ile gözlerimi kapattım. Jungkook bedenimi elleri ile titretirken, bacaklarımı açtım.

Kalçamı okşayan dövmeli eli deliğime değdiğinde küçük bir inleme çıkardım.

Dudakları göğüs ucumu ezerken, kalçamı hafif kaldırarak aletini deliğime değdirdi. İri büyük elleri belimi sıkıca kavrarken, ben aletimi çekiyor, kalçamı aralayarak Jungkook'un dâha rahat erişmesine yardım ediyordum.

Aniden içime giren sertlik ile yüzümü buruşturarak alt dudağımı ısırdım. Jungkook belimi sıkıca tutarak, göğüsünü göğüsüme yasladı ve bir süre içimde kaldı. İçimdeki büyük sertlik canımı yakarken, bacaklarımı Jungkook'un sırtına sararak kollarımı beline yasladım.

Ne kadar süre geçti bilmiyordum. Duvarlarımı genişleten sert vuruşlar ile gözlerim kaymıştı. Jungkook içime öyle sert giriyordu ki zevkten gözlerim dolmuştu.

Nefes seslerimiz ve her vuruşta bir birine değen tenlerimiz, içimde yaratan o derin zevk ile gözlerimi kapatarak inledim. İçimde hissettiğim sıvı kasıklarımdan akarken, aynı şekilde Jungkook'un da inleyerek kendini geri çektiğini anladığımda, içimdeki o boşluk hissi ile rahatlayarak gözlerimi Jungkook'a çevirdim.

Deliğimin kasılıp gevşemeleri ile nefes alış verişlerim hızlanırken, saniyeler sonra bende kucağıma doğru boşalmıştım.

"Arkanı- dön arkanı."

Jungkook'un kısık sesli bir şekilde kurduğu cümle ile kalçamı kıvırarak gözler önüne sererken, içimde hissettiğim doluluk ile başımı önüme eğerek inledim.

Avuç içlerimi yatağa yaslayarak inlediğimde, vücudumun her vuruşta öne doğru kaydığını hissettim. İçime kökleyen o zevki yaşamak ve aletimde hissettiğim boşalmanın verdiği rahatlama hissi ile başımı kaldırarak, elimi aletime koydum. Jungkook'un içime giriş hızına göre kendimi çekerek alt dudağımı ısırdım.

...

Dizlerimin üzerinde ıslak alete doğru ilerleyerek, kasıklarından tuttum. Jungkook sırtını yatak başlığına yaslayarak, derin nefesler alıp verirken bakışlarımı inmekte olan ıslanmış aletine çevirdim.

"Ağızıma alacağım?"

Jungkook başını yatak başlığından çevirerek gözlerime baktı. Gögüsü inip kalkıyor, ıslanmış dudaklarının arasından gülümsüyordu.

"Ahh, Jimin-shi!"

Jimin dudaklarını kıvırarak, ıslanmış aletin başını ağızına aldı. Jungkook hissettiği sıcaklık ile alt dudağını ısırarak başını geriye yasladı.

Jimin dilini penisin başına sürterek sıcak nefesini üfleyerek çekmeye başlarken, Jungkook parmaklarını terli saçlara geçirerek başını penisine doğru bastırdı.

Boğazına kadar inen kalınlık ile öğürerek, ağızına biriken sıvıyı yuttu ve bakışlarını Jungkook'a çevirdi.

Kendi penisinin sızladığını hissedince küçük bir küfür mırıldanarak elini aletine koyarak hızlıca çekmeye başladı. Jungkook kesik, kesik nefeslerin ardından başını Jimin'in terli yüzüne çevirerek ensesinden tutup kendisine çekti ve dudaklarına sulu bir öpücük kondurdu.

"Bir sıra dâha yapalım mı?"

Jungkook'un alaylı sesine Jimin gülümseyerek dizilerinin üzerinde yükselerek dudaklarını, dudaklarına bastırdı.

"Yola geldin Jeon."

Jungkook koca bir kahkaha atarak, belinden tutarak hızlıca arkasına çevirdi. Jimin alt dudağını dişleyerek ellerini penisine koyduğunda içine giren alet ile dudaklarından bir inleme kaçtı.

Bu defa bağırsaklarına kadar işledigini hisseden zevk ile avuç içlerini sıktı.

Jungkook kendinden geçerek aletini dâha da içine ittirirken, Jimin ânın zevkini yaşıyordu.

...

Bölüm sonu.

BODYGUARD / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin