17.Bölüm

42.2K 1.7K 303
                                    

Selamlaar

umuyorum ki iyisinizdir,

biliyorum ayrı kaldık hemde fazlasıyla ama hayat motivasyonum o kadar düşüktü ki gelip bölüm yazamadım, hevesim yoktu

ama şimdi buradayım sizin için bir şeyler yazdım umarım hoşunuza gider

Bölümün bir kısmı +18 içeriyor, dikkatinize ❤️‍🔥🙊

bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın

satır arası yorummmm yapmayı da

yorum yapında motivasyonumm artsınnn

iyi okumalaar 🫶🏻

iyi okumalaar 🫶🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Benim, açacağım daha çok çiçek vardı ama bazı insanlar çiçekleri tek tek, hızlı hızlı koparırdı.

Bu bir cinayet miydi?

Öyleydi, ama kimse çiçeği koparmanın suçunu yüklenemezdi herkes ve bunun bir suç olduğunu kabullenemezdi.

Benim açacağım daha çok çiçek vardı ama bir şeyler oldu ve saksı çatladı, tam orta yerinden.

Kanım fışkırır gibi toprağı döküldü, herbir yana. Bir saksının kırılması kimseye bir ölüm gibi gelmez ama otur karşısına; birde çiçeğe sor.

Ölmüş mü,yoksa sağ mı?

Ya da,

ya da yaşıyor gibi gözüküp ruhunu mu soldurmuş?

Gözlerimi aralarken, olduğum yeri bulunduğum durumu idrak etmeye çalıştım. Kirpiklerimi birkaç kez kırpıştırırken başıma vuran şiddetli ağrıyla inleyerek yerimde doğruldum. Sırtımı başlığa doğru verip bacaklarımı kendime doğru çektim ve ellerimle başımı ovmaya başladım.

Gözlerimi yumduğum anda olanlar zihime bir bir dolarken,gözlerimin buna eş zamanlı olarak sulandı.

Yediğim tokatlar, saçlarımın hiç acımadan yolunması,kulaklarımın işittiği o iğrenç ithamlar.

Nasıl unutacaktım ben bunları. O kadın, çıkarsa karşıma yeniden ne yapacaktım. Asla ama asla olmazdı. Bu sefer ben kendime hakim olamazdım. Daha kötü olurdu.

Gözpınarlarımdan akmak için çırpınan yaşları avuç içlerim ile sildim ve titrek bir nefes alarak oturduğum yataktan kalktım. Dolabımdan temiz kıyafetler aldım ve odadan çıkarak banyoya girdim. O kadar yavaş ve tepkisizdim ki. Yanımda bir kaplumbağa olsa benden daha hızlı hareket ederdi.

KALBİMDEN SÜZÜLEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin