Haftanın ikinci bölümüyle merhabalaaar 🙃
bölüm biraz +18 ağırlıklı oldu ama güzel oldu
umarım hoşunuza giden bir bölüm olur
bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
satır arası yorumm yapmayı da
iyi okumalaar
***
Yazar'dan ;
*Derya çantasından aldığı iki hapı bıçakla ezerken dudaklarındaki sırıtmayı silemiyordu. Bu yaptığı şey defalarca işe yaramıştı. Tamam bazılarının sonu kötü bitsede -ölüm gibi- istediğini her seferinde almıştı.
Amacı genelde erkek avlamak ve onlarla kaliteli vakitler geçirip bir miktar para yemekti. Kendini beğeniyor ve seviyordu kendine güveni her konuda tamdı.
Erkekler, ona göre salak varlıklardı iki açık meme görünce bir taraflarının hemen havaya dikildiğini pekâla biliyordu. Şimdi yaptığı şeyle süreci sadece biraz hızlandıracaktı.
Emindi ki içerdi küçük kız çocuğu, o heybetli adamı memnun edemiyordu.
Ezdiği hapları fincanın içine atarken ince çay kaşığıla birkaç tur karıştırıp servis etti.
Küçük hanım onu aşağıya gönderdiğinde bunu memnuniyetle kabul etti. Gidip planı için hazırlık yapabilirdi.
*
Gece yarısı iyiden iyiye çökerken Derya evdeki sessizlik ile odadan çıkıp üst katın merdivenlerine yöneldi. Önünü iyice çekiştirirken merdivene bir adım atacağı sırada açılan kapı sesiyle yerinde durdu.Göz radarına genç kız takılırken karşı odaya girmesi ile birlikte nefesini tuttu.
Kapı sertçe çarparken sessiz adımlarla yukarıya çıktı ve kapıya kulağını yasladı.
"Demir uyan ya yanıyorum." Genç kızın sesini işitirken gözlerini sıkı siyah yumdu planı elinde mi patlamıştı?
"Allah kahretsin ya!" Yumruklarını sıkarken hızlı adımlarla aşağıya indi, özenle hazırladığı kahveyi aptal kız içmiş olmalıydı...*
***
yazar tavsiyesi - derin bir nefes alın boğulmanızı istemem ehee 🔥🔥-
Mihri ;
"Halleniyor gibiyim." Dedim açık açık. Demir şaşkınlıkla yüzüme bakarken omzumda olan kollarına tutundum.
"Neden bilmiyor-." Bu sefer o cümlemi tamamlamama izin vermedi dudakları dudaklarımı örttü.
Alev alev yanan bedenim hızla ona karşılık verdi.
Ateşi söndürdükten sonra bu olayı detaylıca konuşabilirdik...
Dudaklarını alev alev olan dudaklarıma bastırıp içimdeki yangını biraz olsun söndürürken boştaki eli kalçamı kavradı.
Ayaklarım yerle olan temasını kestiği an parmaklarımı ensesinde birleşip ince saç tutamlarını çekiştirdim. Bacaklarımı beline dolayıp düşmemek için birbirine geçirdiğimde bir eli popomu sıkıca tutmuş iken diğer eliyle belime baskı uyguluyordu, aramıza havanın dahi sızmasını engellemek ister gibiydi. Mesafe yoktu sınırlar sıfırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN SÜZÜLEN
ChickLitSessiz bir initli döküldü dudaklarımdan. "Daha yüksek sesle inle,sesini duymama izin ver!" Sert bir sesle,bacak aramdan başını kaldırıp konuştuğunda arkama yaslandım. Göğsüm şiddetle inip kalkıyordu. Halam, bizim bu halde olduğumuzu görürse kesinli...