Selamlaar
Umarım iyisinizdir,
bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
satır arası yoruum istiyorum
satır arası yorummmm
iyi okumalar <3
***
Sevmekten daha önemli şeyler vardı. Hissettirmek gibi,koklayarak öpmek gibi. Bazen sevilmekten çok varlığını hissetmek isterdi insan.
Varlığını hissedemediğiniz birini sevemezdiniz.
"Seni korkutmak istemiyorum." Dedi ve bedenini geriye çekti. Birkaç adım geriledi.
"Senden korkmuyorum." Dedim hâlâ masada oturmaya devam ederken. İkimizin de göğsü şiddetle inip kalkıyordu.
"Biliyorum güzelim, biliyorum..."
Kalçamı kaydırarak masadan indiğimde kendime hızlıca çekidüzen verdim.
"Ben artık gideyim." Dedim kısık sesimle,tam karşı karşıya dururken.
"İyi uykular güzelim." Elini yanağıma koydu ve alnıma küçük bir öpücük bıraktı,tebessüm ettim.
"Sanada iyi uykular,yoldan geldin güzel dinlen." Sözlerim hoşuna gitmiş gibi gülümsedi,yanağındaki minik gamze kendini belli ederken,"Beni düşünmek hoşuma gitti." Dedi.
"Farkındayım." Dedim sırıtarak. Birkaç saniye öylece birbirimize bakarken silkelenerek,"Ben cidden gideyim." Dedim ve kaçarcasına mutfaktan çıktım. Son olarak işittiğim şey arkamdan attığı gülüştü.
Elimi hızla çarpan kalbime bastırıp sessizce odaya girdim ve yatağıma çöktüm. Elim dudaklarım üstüne giderken gülümsemem büyüdü.
Resmen öpüşmüştük,üstelik onunda ilk öpücüğüydü. İnanılmazdı. Kendimi yatağa bıraktım. Ellerimi yüzüme kapatırken sesli gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
***
Birlikte samimiyetten uzak bir şekilde kahvaltı yaparken evin içinde yankılanan zil sesiyle ellerimi birbirine çarparak oturduğum yerden kalktım.
"Ben bakarım." Diyerek mutfaktan çıktım ve kapıyı açtım. Kapıda ellerinde eşyalar ile dikilen adamlara şaşkınlıkla baktım.
"Buyurun kime bakmıştınız?" Diye sordum sesime yansıyan şaşkınlıkla.
"Mihri Hanım siz misiniz? Biz yatak odası döşemek için geldik." Ortalarında bulunan,orta yaşlarda olan adam konuştuğunda boğazımı temizledim.
"Oda mı? Demir Bey mi gönderdi sizi?" Diye sorduğumda onayladılar.
"Buyurun şöyle,merdivenlerden aşağıya ineceğiz sol kapı." Birlikte içeriye geçtiğimizde halam ve Yeliz'de mutfaktan çıkmışlardı.
"Ne oldu kız bunlar kim?" Halamın sorusuyla yerimde durdum, "Yatak odası için gelmişler,Demir Bey ile konuştuğun mevzu." Dediğimde halam başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN SÜZÜLEN
Chick-LitSessiz bir initli döküldü dudaklarımdan. "Daha yüksek sesle inle,sesini duymama izin ver!" Sert bir sesle,bacak aramdan başını kaldırıp konuştuğunda arkama yaslandım. Göğsüm şiddetle inip kalkıyordu. Halam, bizim bu halde olduğumuzu görürse kesinli...