Selamlaar
Umarım iyisinizdir,
aslında final bölümünü de bitirdikten sonra atacaktım bölümü ama bekletmek istemedim
bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
satır arası yorum bırakmayı da
Keyifli okumalar-
***
+18 ↷
Demir bakışlarını yüzümde gezdirirken ben harelerimi dudaklarına indirdim. Anında bakışımı yakalarken bir anda oturduğu yerden ayaklandığında irkilmiştim. Dibime girerek eğildiğinde kirpiklerimi kırpıştırdım şaşkınca.
"Ne yapıyorsun?" Dediğimde iki elini belime doladı. Heyecanlanmıştım. Hızlanan nefeslerime engel olamıyordum.
"İyi bildiğim işin temellerini atıyorum." Beni belimden tutarak kaldırdığında sessiz kaldım. Bir eli yavaşça belimden kalçama doğru kaydı. Pijamanın üzerinden kalçamı yavaşça sıkıp sert denebilecek bir şaplak attı. Ağzımdan küçük bir inleme kaçtı. Eğlenircesine yarım bir gülüşle beni izledi.
"Bunu hep yapmak istiyorum." Dediğinde sessiz kalıp derin bir nefes aldım,sadece.
Başını boyun girintime yasladı,"Çok güzel kokuyorsun." Nefesi boynumu gıdıklarken ellerimi ensesine sardım. İkimizinde istediği şey belliydi. Bedenim onu arzuluyordu. Bedenim tenine kesinlikle bağımlı olmuştu.
Geri çekilerek odanın içine geçtik. Yatağa adımladık.
"Otur!" Diye emir verircesine konuştuğunda hemen dediğini yaparak alttan ona baktım.
"Bugün biraz sınırları aşacağız güzelim." Önümde dikilip konuştuğunda merakla ona baktım.
"Ne-ne yapacağız." Diye safça sorduğumda dudaklarını kıvırarak gülümsedi.
"Küçük oğlumuzu ağzına alacaksın" Net bir sesle konuştuğunda başta,sadece birkaç saniye anlamayarak baktım gözlerine. Sonra aklıma gelen şeyle yutkundum.
"Tamam." Diye fısıldadım düşünmeden.Cesaretimi toplayarak ellerimi giydiği pijamaya attım ve düşünmeden çamaşırı ile indirdim. Erekte olmuş penisi gözlerim önüne serilirken dilimi dudaklarım üstünde gezdirdim.Gözlerimin önündeki uzun, kalın ve damarlı şey heyecanlandırmıştı beni. Kesinlikle tiskinti hissetmiyordum. Demir'in beni memnun ettiği gibi bende onu memnun etmek istiyordum.
"Hadi kızım, al ağzına." Demir sabırsızca konuşurken cesaret ederek parmaklarımı penisine sardım. Demir kendinden geçerek inledi, semsert ve dimdikti. Kendimden emin bir şekilde elimde tuttuğum şeyin başına dudaklarımı bastırdım önce. Başını bir şekermiş gibi ağzına aldığımda Demir hırıltılı bir şekilde inlemiş elini başıma koyarak saçlarımı hafifçe okşamıştı.
"Dudaklarını aralayıp ağzına al." Sakin tutmaya çalıştığı sesiyle konuştu. Benim alışmamı istiyor olmalıydı ki aceleci değildi.
Dilimi el verdiğince başının etrafında döndürmeye başladığım an kadınlığım karıncalanarak sızlamıştı.
Demir'in kısık inleyişleri artarken bir yandan elimle hafiften sıvazlıyordum. İlk defa yaptığım bu şeyde güdülerimi takip ediyordum. Dudaklarımı aralayarak penisini ağzıma aldım. Demir saçımı kavrayarak kendine bastırdığında geri çıkaracak gibi olsamda kendimi dizginledim. Demir'in saçımda olan eli beni yönlendirirken bedenimdeki sızı artmıştı. Beni iyice kendine bastırdığında nefesim kesilir gibi oldu. Saç diplerim hafiften sızlasada ortamda hakim olan şehvet daha ağır basıp acıyı yok ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN SÜZÜLEN
ChickLitSessiz bir initli döküldü dudaklarımdan. "Daha yüksek sesle inle,sesini duymama izin ver!" Sert bir sesle,bacak aramdan başını kaldırıp konuştuğunda arkama yaslandım. Göğsüm şiddetle inip kalkıyordu. Halam, bizim bu halde olduğumuzu görürse kesinli...