8.Bölüm

64.7K 2.7K 565
                                    

Selamlaar

Umarım iyisinizdir,

Geride bıraktığımız haftada 3 gün arayla iki bölüm attım

Bencee harikayım 🤭

SINIR | 250 YORUM

Bol bol yorum = benim motivasyon

Bol bol yorum, 
sıralamada yükselme = benim motivasyon

yorummm

satır arası yoruummm

BU ARADA ;  bölüm günlerini Pazar günü olarak belirledik bilmeyenler için yeniden yazıyorum.

Artık her Pazar 23:00'da yeni bölüm gelecek.

Keyifli okumalar

°°

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

Yaşamak istediklerimizi bize verilen ömüre, yaşadıklarımızı fotoğraflara ve hafızamıza sığdırmak oldukça zordu. Sabah gözlerimizi açtığımız andan kafamıza yastığa koyana denk bir günde gördüklerimiz, önünden geçtiğimiz insanlar, birlikte yol tükettiğimiz yabancılar, farkında olmadan ürküttüğümüz hayvanlar, gördüğümüzü düşündüğümüz ama farketmediğimiz güzellikler hepsini bir araya getirmek isteyincede altmış saniyeye sığdırmak dahada zordu.

Hayata her zaman aydınlık tarafından yaklaşamıyoruz bazen duygularımızı karamsarlık ve içinde bulunduğumuz kötü durumlar ele geçiriyordu, ister istemez tebessümden uzaklaşıyorduk.

"Buyurun Nilgün Hanım." Elimdeki kahveyi sehpaya bıraktım. Sabahtan beri dördüncü kahveyi taşıyordum.

"Sağol canım." İğreti bir şekilde teşekkür ettiğinde yapmacık bir şekilde gülümsedim.

"Başka bir isteğiniz var mı?" Diye sordum, her an her şeyi isteyebilir gibi duruyordu.

"Az sen otursana şöyle biraz konuşalım, arkadaş oluruz belki canım?" Hemen boş koltuğu işaret ettiğinde tereddüt ettim. Nedense sözleri samimi gelmemişti. Beni ilk gördüğü andan beri küçümseyerek bakan kadının şuan benimle arkadaşlık kurma isteği biraz abes geliyordu.

KALBİMDEN SÜZÜLEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin