Selamlaar
Umarım iyisinizdir,
Hızlı hızlı bir bölüm yazdım daha fazla sizi bekletmemek adına.
Lütfen bol bol yorum yapın 200 yorumu geçelim artık
SINIR | 200 YORUM
gelen okunma ve vote sayısına göre yorum sayısı çok az
yorummm
satır arası yoruummm
Keyifli okumalar
***
Hayatta her zaman bir şeylerin peşinden koşar dururduk.
Bu şey bazılarımız için bir insan bazılarımız için de bir inattıı. Son süratle yolda ilerlerken ruhumuza iyi gelecek şeyleri geçip takmadığımız oluyordu.
Belki de.
Alışılmış hızın dışına çıkmak bize zor geliyordu. Ya yolun uzunluğu? Bunu hiç düşünmüyorduk tâbii.
Çünkü hedef ne olursa olsun istenilen o şeyi almak. İnadımız inat.
Yıpratıcı yolun üzerinde son sürat ilerlerken yıprandığımızı fark ettiğimiz zaman bizler için yeni bir dönüm noktası başlıyordu. İşte o zaman kendimiz dahil her şeyi sorgulamaya başlıyorduk.
Sorular zihnimizi allak bullak edene kadar düşünüyorduk ve bu sefer yolda ilerlemek yerine küçücük engellere takılıp yolun ortasında kalmaya başlıyorduk. Ya da şöyle izah edeyim: Yolda sadece engelleri ve zorlukları görmeye başlıyorduk.
Bir yerlerde o engeller hep olacaktı. Bundan kaçınmamız mümkün değildi.
Fakat uzunmu uzun bir yolda ilerlerken yalnız engellere takılmayıp o yolun başka ve bizim daha önce keşfedemediğimiz güzelliklerini bulur ve onlarla mutlu olmayı öğrenip kaldığımız yerden devam öğrenmemiz gerekiyordu...
İri eli boynuma doğru dökülen saçlarımı geriye doğru ittiğinde titrek bir nefes verdim. Göz gözeydik.
"Güzel kokuyorsun." Başını hafifçe boynuma doğru yaklaştırdığında nefesimi tuttum. Tenini boynumda hissederken içine derince bir soluk çekti.
"Şu kokunu doya doya kaçak göçek olmadan soluduğum günlerde gelecek küçüğüm..."
Sözleri ve tenime vuran ılık nefesi,
nefesimi tutmama sebep olurken boynuma değen sıcak dudaklarıyla geri çekildim. Hafifçe boğazımı temizledim.Gözlerime anlamayarak bakarken dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Şey.." Diye mırıldandığımda,"Rahatsız olduysan.." Diyerek araya girdi. Derin nefes aldım bir şey söylersem ve beni yanlış anlarsa diye korkuyordum
"Sadece erken. Hem ben alışık değilim böyle şeylere."
"Anladım Mihri,rahat ol yanımda. Rahatsız hissettiğin bir durum varsa bana söyle bende ona göre hareket ederim." Yumuşak çıkan sesiyle tebessüm ettim.
"Teşekkür ederim." Dedim sadece. Şimdilik daha fazlası gelmiyordu elimden.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN SÜZÜLEN
Chick-LitSessiz bir initli döküldü dudaklarımdan. "Daha yüksek sesle inle,sesini duymama izin ver!" Sert bir sesle,bacak aramdan başını kaldırıp konuştuğunda arkama yaslandım. Göğsüm şiddetle inip kalkıyordu. Halam, bizim bu halde olduğumuzu görürse kesinli...