Selamlaaar ben geldim fırından yeni çıkmış bir bölümle
Ay ay bu arada yeni kapak nasıl olmuş 💅🏼😻😻😻😻
Bu bölümde düğünümüz var. Ve ben düğün yazmayı sevmiyorum beceremiyorumda o yüzden biraz kısa olmuş olabilir 💀
Bölüm nokta atışı bir bölüm oldu bana çok sövmeyin olur mu xmdşdödsğsçdşsö🥺
Finale son BEŞ 🙊💀
İyi okumalar bol yorumlar 🪄🪄
***Yüzüme sayısızca kondurulan öpücük ile gözlerimi zar zor aralarken Demir'in yumuşak bakışları ile karşı karşıya geldim.
"Günaydın çiçeğim." Diye yumuşacık bir tınıyla mırıldandığında homurdanarak gözlerimi geri yumdum.
"Hâlâ uykum var. Söyler misin saat kaç?"
"Saat dokuzu geçiyor. Halan ve Yeliz yukarıda seni bekiyor ve sen hâlâ yataktasın. Düğününe geç kalan gelin olarak tarihe geçeceksin." Söyledikleri ile yattığım yerden doğrulmaya çalıştığımda çarpışan alınlarımız ile yatağa geri düştüm.
"Ah,acıdı ya!" Diye söylenerek alnımı ovuşturdum.
"Benim bile başım zonkladı maşallahın
varmış." Demir alayla konuşurken ona ters bir bakış atarak yataktan kalktım."Halamlar ne zaman geldi?" Diye sordum konuyu değiştirerek.
"Yarım saat oluyor biraz ortalığı toparlayıp hazırlık yaptılar. Ben çıkayım da sen giyin gel. Halandan gizli girdim buraya sanki yabancının odasına giriyoruz. Evden de kovacak beni belli, düğünden önce göremezmişim uğursuzlukmuş kim uyduruyor bunları bilmem ki?" Demir uzunca konuşurken kaşlarımı çattım.
"Sen iyi misin?" Diye sordum ister istemez.
"Heyecanlıyım,çok belli oluyor değil mi?" Saçlarını sertçe karıştığında ona doğru adımlayarak tam karşında durdum.
"Genelde gelinler heyecanlı olur ama seninde bu hâlin hoşuma gitmedi değil. Hayatının en uzun cümlesini kurdun." Sırıtarak konuştuğumda burnuma bir fiske vurdu.
"Sen geç dalganı gece kahkahalar atan ben olacağım." İmâsıyla sırıttım.
"Onu bilemeyiz canım." Geri çekildim ve göz kırparak ardımı döndüm. Sanki hiç yapmadığımız şeydi. Beni bunlarla korkutamazdı. Ancak hoşuma giderdi...
***
"Ay Allah'ım siz beni öldürecek misiniz? Kalkın artık şu sofradan. Bunun kuaförü var gelinliği var tıraşı var." Halam söylenmeye devam ederken çayımdan bir yudum daha aldım. Neden bilmiyordum ama sakindim,garip bir şekilde hemde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN SÜZÜLEN
Literatura KobiecaSessiz bir initli döküldü dudaklarımdan. "Daha yüksek sesle inle,sesini duymama izin ver!" Sert bir sesle,bacak aramdan başını kaldırıp konuştuğunda arkama yaslandım. Göğsüm şiddetle inip kalkıyordu. Halam, bizim bu halde olduğumuzu görürse kesinli...