27.

16.2K 1K 68
                                    

Arabanın kapısını açarak bindim ve sert bir şekilde arkamdan kapattım. Titreyen ellerimi dizlerimin üzerine koyarak sakinleşmeyi bekledim.

"Höst lan, nasıl çarptın öyle kapıyı"

Öfkeli bakışlarımı yanımda ki adama çevirerek işaret parmağımı yüzüne doğru salladım.

"Bütün sinirimi senden çıkarırım Ömer!"

O elinin tersiyle işaret parmağımın üzerine vurup inmesini sağlarken, ben hala öfkeyle yüzünü izliyordum.

"Alt tarafı 45 dakika, niye bu kadar abartıyorsun?"

İnanamıyormuş gibi hayretle ağzım açık bir şekilde kaldım.

"45 dakika beni soğukta dışarda beklettin! Hayır, deseydin ben kendim giderdim eve."

Az öncekinin aksine biraz daha sakinleşmiştim. Dün uyumadan önce beni okuldan almaya geleceğini söylemişti. Beyefendiyi tam tamamına 47 dakika 23 saniye boyunca kapıda beklemiştim. Onu beklemek yetmezmiş gibi havada oldukça soğuktu.

"Isınırsın şimdi, klimayı açtım"

Arkama yaslanarak emniyet kemerimi bağladım ve hiç ses etmeden araba sürüşünü seyrettim. En kısa zamanda ehliyetimi almam gerektiğini aklımın bir köşesine not ettim. Asıl sorun, ben hayatım boyunca hiç araba sürmemiştim.

"Aşkım.."

Ömerin bakışları konuşmamla hızla bana dönerken ağzının içinden 'tövbe tövbe' diye mırıldanışı duymuştum.

"Yine ne oldu?"

Çok fazla tepki vermemesi içimi rahatlatırken, koltuğun üzerine yan bir şekilde oturdum. Bakışlarımı yüzüne çıkardıktan sonra kısa bir an pürüzsüz cildini inceledim.

"Bana araba sürmeyi öğretir misin?"

Tek kaşı usulca havaya kalktıktan sonra içimi eritecek o hareketi yaptı; göz kırptı.

"Hayırdır, nerden çıktı bu araba sürme sevdası?"

"Artık bende ehliyetimi almak istiyorum." Elimi gömleğinin yakasına uzatıp kırışan yeri düzelttim. "Öğretecek misin?"

Hareketime bir tepki vermezken kafasını aşağı yukarı doğru salladı.

"Bakarız"

Hafif bir gülümseme dudaklarımda yerini alırken üzerine doğru eğilerek yanağını sıkıca öptüm.

"Bakarız falan yok"

Koltuğumun üzerine tekrardan düzgün bir şekilde oturup önüme bakmaya başladım. Bi kaç dakika sonra mahalleye giriş yaparak, köşede durdurdu arabayı.

"Hadi in sen, bi gören falan olur"

Kaşlarımı çatarak derinden bir oflama bıraktım.

"Sanki ayıp şeyler yapıyoruz, alt tarafı yan yana oturuyoruz"

Emniyet kemerimi çıkarıp arka koltuğa attığım çantama uzanarak elime aldım.

"Akşam belki gelirim yanına"

Arabadan inmeden arkamı dönerek yüzüne kısa bir bakış attım.

"Öpüşmeyeceksek gelme"

Omuzlarımı silkerek arabadan indim ve tıpkı bindiğim anda ki gibi sertçe kapattım arkamdan.

Oh olsun işte..

Aren (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin