Özel bölüm

6.6K 370 46
                                    

+18

Parmakları boğazımın hemen üzerinde yerini alırken aynı anda içime yerleşmişti. Ufak bir inilti dudaklarımın arasından çıkmış ve zevkten parlayan gözlerim gözleriyle buluşmuştu.

İçime giriş çıkışları hızlanırken tırnaklarımı çarşafa geçirmiştim. Belim istemsizce havalanıyor ve buna engel olamıyordum.

Başım kendiliğinden arkaya doğru düştüğü esnada Ömer'de hızını artırmıştı. İçimde gidip gelen organın bu kadar zevk vermesi gözlerimi gerçek anlamda yaşartıyordu. İnanılmaz bir zevk dalgası akın etmişti vücuduma. Her geçen gün daha tutkulu bir hal alıyordu.

"Ömer.." adını inleyerek söylediğimde ne kadar tahrik olduğunu biliyordum, bunu parlayan gözlerinden anlamamak saçmalık olurdu zaten.

İlk cinsel ilişkimizi yaşadığımızda inanılmaz bir acı hissetmiştim, ama zamanla hissettiğim tek şey zevk olmuştu.

Ömerin bu işte bu kadar profesyonel olması beni ilk başta düşündürmüş olsada, sonrasında siktir etmiştim.

Kafamı kaldırarak gözlerinin tam içine baktım. "Bu kadar mı? Daha hızlı olduğunu düşünüyordum?"

Tek kaşım meydan okurmuş gibi havaya kalktığında, içimden çıkarak tek hamlede yüz üstü uzanmamı sağlamıştı. Bu ani ve hırçın hareketleri daha çok hoşuma gidiyordu.

"Sen yeter ki iste.." kalçamın hemen üzerinde hissettiğim şaplakla vücudumun titrediğini hissettim. Ömer sanki bu kadarı yetmezmiş gibi aynı yere çok daha sert vurdu. Gözlerim istemsizce dolduğunda bunun acıdan dolayı olmadığını çok iyi biliyordum.

Ömer tek eliyle bacaklarımı ayırdıktan sonra tekrar yerini aldı ve o koca aletini içime yerleştirdi.

Bir elini hafif uzamış saçlarıma geçirerek aşağı doğru çekti ve boşta kalan elini boğazıma sarıp sıktı.

Hareketleri hızlamaya devam ettikçe, iniltilerim eş zamanlı olarak yükseliyordu.

Ne kadar süre gidip geldi bilmiyorum ama halim kalmamıştı. Ellerini üzerimden çektiğinde gövdesini sırtıma yasladı ve daha rahat girip çıkmaya başladı.

Yanağımı soğuk çarşafın üzerine yaslayarak nefes alıp verişlerimi düzene sokmaya çalıştım. Hafif aralık duran dudaklarımın üzerine küçük ama sert bir öpücük bırakıp geri çekildi.

Hareketleri yavaşlarken vücudunun titrediğini hissettim üzerimde. Büyük ihtimalle içime gelecekti ki bende aynı durumdaydım.

Enseme ardı ardına öpücükler bırakarak zevkten inlemeye benzer sesler çıkardı.

Çok uzun sürmemişti içime gelmesi. Eş zamanlı olarak boşaldıktan sonra son kes enseme öpücüğünü bıraktı ve kendini yan tarafıma attı.

Ben hala yorgunluktan yanağım çarşafa yaslı bir şekilde uzanırken o boşta kalan yanağımı ve büzülmüş dudaklarımı öpüyordu.

"Çok tatlı görünüyorsun.." yüzünde bir sırıtış ile alnıma yapışan saç tutamlarımı yukarı doğru kaldırdı.

"Öldüm.." omuzlarımı hafifçe kaldırıp indirdim.

"Daha yeni başladık bebeğim.."

Bu gece sağ çıkarsam sadaka vermem gerektiğini bir tarafa not ettim..

Smut olmadı..
Yaa sevişmeden bitti..
off seviştiklerini göremedik.. gibi yorumlardan sonra bunu yapmasaydım üzülürdüm. Çok iyi değilim bu konuda ama en azından sizi bi süre götürür..

Sizleri çok seviyorum, öpüldünüz kocaman🤍🤍

Aren (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin