40.

12.5K 760 37
                                    

"Ee sonra ne oldu? Başka bir şey söylemediler mi?

Avucumun içinde ki çekirdeklerin arasından bir tane daha alarak çitledim.

"Hayır, annem biraz tepki gösterdi ama babam çok sakin karşıladı. Ben tam tersi bekliyordum aslında. Neyse ne, sonuç olarak herhangi bir problem yok ortada. Artık rahat rahat takıla biliriz"

Ömer'de bir tane çekirdek alarak rahat bir tavırla çitlemeye başlamıştı. Ailesinin tepkisi hakkında dedikodu yapıyorduk. Görünen o ki bir sorun yoktu ortada.

"Peki Duru? Biliyorsun benden hiç haz etmiyor"

Omuz silkti.

"Onun ne dediğinin ne önemi var. Önce dersleriyle ilgilensin yer cücesi. Ona mı kalmış abisini sorgulamak hayırdır."

Hayran hayran yüzüne baktım. Böyle sinirli falan olunca acayip çekici oluyordu.

"Hıhım çok haklısın, katılıyorum"

Yan dönerek aynı şekilde yüzüme baktı.

"Bu arada söylemeyi unuttum ama ailem seni yemeğe çağırıyor tanışmak için."

Çekirdeğin kabuğu ani gelen bu konuşmayla boğazıma takılmıştı.

"Helal lan helal"

Ömer sırtımı kırmak istermişçesine vurmaya devam ederken ben son duamı ediyordum. Çekirdek kabuğundan ölmesemde Ömerden dolayı ölebilirdim.

"Aşkım yeter! Vallahi de kırdın Billahi de kırdın sırtımı. Öldüm öldüm dirildim resmen ya!"

Derin bir nefes alıp verdikten sonra sırtımı dikleştirdim.

"Lan ne bileyim sen öyle kıpkırmızı kesilip öksürmeye başlayınca bilemedim işte."

"Öyle aniden ailem seninle tanışmak istiyor denir mi."

Kalbime iniyordu az kalsın. Yani ne ara olaylar buralara kadar geldi onu bile tam anlayamadım.

"Net adamım ben. Lafı dolandırmadan direkt söylemem lazım."

"Aman ne güzel, ben şimdi ne yapacağım ya."

Başımı ellerimin arasına alarak ofladım. Aile tanışmaları falan çok geriyor beni. Hiç sevmem o tarz şeyleri ama gerekli olduğunuda biliyorum.

"Ne yapacağımı mı var, gelip tanışacaksın. Bu kadar abartma istersen sevgilim hımm? Bende yanındayım bir şey olmaz."

"Bu hiç içimi rahatlatmadı Ömer."

Ayağa kalkıp üzerimi silkeledim ve elimi uzattım tutması için. Elimi sıkıca tutup arkamdan ayağa kalktıktan sonra yürümeye başladık.

"Ne zaman olacak bu yemek?"

Bir sigara yakıp dudaklarının arasına yerleştirmişti.

"Yarın akşam."

Allahım bu adamda ki rahatlık beni öldürecekti bir gün. Ben yarın akşama kadar nasıl hazırlanayım. Daha kombinim bile yok. Hangi parfümü sıkacağımı bile bilmiyorum. Hem kombinime uygun ayakkabıda bakmam lazımdı.

"Hayırdır ne düşünüyorsun?"

"Senin için hava hoş tabi ondan bu rahatlık. Daha ne giyeceğimi bile bilmiyorum."

Mahallenin başında ellerimizi ayırıp o şekilde girdik.

"Ne giyersen giy, her şey yakışır sana. Neyse hadi sen doğrudan eve geç. Benim bi kaç işim var."

Gözlerimi devirip yavaştan yavaştan yürümeye başladım.

"Ne bitmek bilmez işin varmış. Gece gel, özledim."

Kısa bir bakış attığımda sırıttığını görmüştüm. Elinde ki sigara izmariti yere atıp göz kırptı ve arkasını döndü.

Sinir bozucu adam..

Son 5.. ❤️

Aren (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin