39.

12.4K 775 80
                                    

Ömer: beni aramışsın sevgilim, daha yeni gördüm (21.39)

Aren: seni merak ettim, ailenle konuşabildin mi?

Ömer: konuştum..

Aren: pek iyi geçmedi anlaşılan?

Ömer: tam olarak bir şey söylemediler. Bilmiyorum, aklım karıştı iyice.

Aren: istersen gel? Oturur konuşuruz biraz.

Ömer: şu an olmaz sevgilim, ailemin tepkisini tam olarak ölçemedim. İlk söylediğimde bir kal gelmişti sanki.

Aren: ama kötü bir tepkide vermediler değil mi?

Ömer: valla böyle sessiz olmalarındansa, kötü bir tepki verselerdi keşke.

Aren: belli ki düşünmeye ihtiyaçları var. Biraz zaman tanımak lazım onlarada. Bilmiyorum, karşı olsalardı eğer ani bir tepki verirlerdi. Mesela babam ilk duyduğunda baya bir kötü karşılamıştı.

Ömer: belki de söylediğin gibidir. Karşı çıksalar bile bir önemi yok. Ben yolumu çizdim ve dönmeye niyetli değilim.

Aren: bu söylediğin içime su serpmiş olsada, ailenle kötü olmanı kesinlikle istemiyorum. Aile çok önemli Ömer, ne olursa olsun.

Ömer: halledeceğim zaten bir şekilde, sen canını sıkma.

Aren: babamla konuşmuşsun?

Ömer: baban mı söyledi?

Aren: sofrada otururken canımın sıkkın olduğunu fark etmiş. O çocuğu mu düşünüyorsun diye sordu. İlk başta anlamadığım için hangi çocuk diye sordum. Senden bahsetti sonra, geldi delikanlı gibi karşıma geçti konuştu benimle dedi.

Ömer: öyle oldu. Ben daha farklı karşılar diye düşünmüştüm ama çok sakindi. Oturdu dinledi beni.

Aren: bana hiç belli etmedin.

Ömer: bilmeni istemedim. Olmuş bitmiş bir şey. Senin mutluluğundan daha değerli hiç bir şey yok.

Aren: iyi ki hayatımdasın Ömer. Bana ne kadar iyi geldiğini bilemezsin.

Ömer: her zaman yanında olacağımı bil, seni bırakmayı düşünmüyorum Aren. Böyle bir şey mümkün değil bu saatten sonra.

Aren: çok özledim seni, keşke gelebilseydin.

Ömer: ortalık bir kaç gün durulsun. Ailemin tepkisi tam olarak belli olsun geleceğim. İnan bende çok özledim.

Aren: bana haber vermeyi unutma sakın. Her saniye seni düşünüyorum.

Ömer: sen okulunla ilgilen bebeğim. Son senen ve mevzun olmana çok az kaldı. Ben bir gelişme olursa sana haber veririm zaten mutlaka.

Aren: of okulda var daha dimi. Bıktım artık valla. Erkenden kalk okula git, bütün gün ders dinle falan filan.

Ömer: daha üniversiteye gideceksin, önünde uzun bir yol var.

Aren: acaba üniversite okumak yerine koca parası mı yesem?

Ömer: sen daha fazla saçmalamadan kaçayım ben.

Aren: bana paranı yedirmeyecek misin?

Ömer: başka bir şeyde yedire bilirim?

Aren: imanı anladım, ve hoşuma gitti.

Ömer: aramızda senin paran benim param olamaz. Hadi yaylan.

Aren: iyi tamam, bana haber vermeyi unutma son aile gelişmeniz hakkında.

Ömer: tamam sevgilim hadi görüşürüz.

Aren: görüşürüz aşkım..

Son 6.. ❤️

Sevgili okuyucularım,
İki gün önce yayınladığım duyuru ve tanıtım bölümleri kaldırılmıştır. Arenden sonra yayınlayacağım kurgu 'Demirkan' olacak.

Aren (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin