42.

11.4K 703 90
                                    

Aren: yemekten sonra sizinkiler bir şey söyledi mi?

Aren: iyi geçti öyle değil mi?

Aren: yani en azından ben öyle düşünüyorum.

Aren: babanla iyi anlaştım bence.

Aren: hiçte korkulacak gibi değildi.

Ömer: sakin ol sevgilim, iyi geçti tabi. Seni çok sevmişler. Arada bi gelsin oturup dedikodu yaparız dedi annem.

Aren: niye ki?

Ömer: niye mi? Bebeğim sen oturup annemle bütün mahallenin dedikodusunu yapmadın mı? Birde 'dur kız daha neler neler var' dedin. Yemin ederim kulaklarıma inanamadım.

Aren: hah, sanki sen farklısın. Sende sonra geldin bize dahil oldun. Maşallah seninde benden aşağı kalır yanın yokmuş. Selimenur teyzenin kızının kocaya kaçtığı haberini nerden duydun da gelip anlatıyorsun. Ben bile bilmiyordum valla, helal olsun.

Ömer: ya önemli olan benim dahil olmam değil ki, ulan babam bile katıldı bize. Dedikodu yapmayan adam neler neler biliyormuş meğer.

Aren: valla yalan yok bende şaşırdım ona. Ama sizin ev sahibine iyi giydirdi. Orda gülmemek için kendimi çok zor tuttum. O kadar sinirlendi ki birden kafasının üzerinde çıkan alevleri gördüm, yemin ederim.

Ömer: babamın yıllardır problemi var bizim ev sahibiyle, halledemediler gitti.

Aren: olsun baban çok tatlıydı. Çok iyi davrandı etti çok iyi bir insan.

Ömer: öyledir, Allah onu başımızdan eksik etmesin.

Aren: amin inşallah, annende öyle tabi. Duru biraz suskundu ama zaten aramız çok iyi değildi onunla.

Ömer: zamanla alışacaktır. Zaten ters bir tepkisi olmadı. Okulda herhangi bir şey söylerse veya canını sıkırsa hiç takma kafana.

Aren: yok ya takmam. Zaten önümüzdeki hafta mezun olacağım çok heyecanlıyım.

Ömer: hadi bakalım, artık büyüyorsun.

Aren: ya ben zaten büyüdüm, hem geliyorsun bak mezuniyet törenime haberin olsun!

Ömer: tabiki oğlum, kaçırır mıyım sence. İlk sırada oturacağım hatta.

Aren: Ömerrr..

Ömer: söyle sevgilim.

Aren: ben seni çok seviyorum.

Ömer: bende seni çok seviyorum.

Aren: yarın akşamda sen bize gelsene yemeğe? Babamla tekrar tanışmış olursunuz benim yanımda.

Ömer: olur gelirim, sen bana haber verirsin.

Aren: tamam o zaman. Ben şimdi duşa girip çıkacağım, akşam görüntülü ararım konuşuruz.

Ömer: tamam yavrum, şimdiden saatler olsun.

Aren: teşekkür ederim, görüşürüz

Ömer: görüşürüz canımın içi.

Son 3..

Not: sevgili okuyucularım, canlarım, ciğerlerim..
bu aralar fazla bölüm atamadığım doğru çünkü evden taşınma işleri ile uğraşıyoruz.

Hepinizi çok seviyorum çok öpüyorum ❤️❤️

Aren (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin