34.

15.3K 926 126
                                    

İnanılmaz güzel, yeşillikler ile dolu bir göl kenarına getirmişti bizi. Burası cennet gibiydi. Bizim haricimizde hiç kimseler yoktu. Böyle bir yerin keşfedilmemesi çok üzücüydü. Hayatımda gördüğüm en mükemmel yerdi.

"Ömer, burası çok güzel"

Gözlerim fıldır fıldır etrafta geziniyordu. Ortada büyük bir göl ve kenarlarında ağaçlar ve çicekler vardı. Gölün içinde yüzen kuğular her şeyi tamamlıyor gibiydi.

"Beğendin mi bebeğim?"

Kafamı olumlu anlamda hızlı hızlı salladım.

"Delimisin sen beğenmek ne kelime, bayıldım"

Gölün kenarından çekilerek arkamı döndüm ve ağaca sırtını vererek çimenlerin üzerine oturan sevgilimin yanında ilerledim.

"İyi bakalım, tadı çıkaralım o halde"

Hafif bir gülümsemeyle başımı dizlerinin üzerine koyarak bacaklarımı uzattım. Anında elleri dalgalı saçlarımı bularak okşamaya başlamıştı.

"Nerden buldun burayı? Çok sessiz kimsecikler yok"

Parmakları arada bir kafa derime masaj yaparmış gibi hareket ediyordu.

"Kısa bir zaman önce keşfettim. Canımın sıkkın olduğu bir dönemde rastgele bulmuştum burayı. Artık benim haricimde biri daha keşfetmiş oldu"

Karnımın üzerinde duran diğer elinin üzerine elimi koyarak parmaklarımızı kenetledim.

"Beni buraya getirmene çok mutlu oldum, daha önce hiç bu kadar iyi hissetmemiştim."

Sıcak bir gülümseme yerleştirmişti yüzüne.

"Bana Aren'i anlat o halde. Kimdir, ne yapmayı sever, nelerden hoşlanır, ailesi ile arası nasıldır falan filan. Merak ediyorum seni"

Kısa bir an heyecanlanırken yüzümü ondan tarafa dönerek yanağımı dizine yasladım bu sefer.

"En baştan anlatıyorum o halde? Ama kesme dümdüz direkt anlatacağım kendimi."

Sadece başını sallamakla yetinmişti, bende o sırada derin bir nefes alıp verdim.

"Ben Aren, ismimi babaannem koymuş. Anlamını bilmiyorum, hiç araştırmak gelmedi aklıma. Yaşım onsekiz. Babam ve annem ben 9 yaşındayken boşandılar. Nedenini tam olarak söylemeselerde anlaşamadıklarını biliyordum. Annemle en son 7 yıl önce konuştum, ondan sonra bir daha asla bir araya gelmedik."

Temiz havayı ciğerlerime gönderdikten sonra devam ettim.

"Annem babamdan sonra tekrar evlendi, üvey babam var anlayacağın. 7 yıl önce bir kaç günlüğüne anneme kalmaya gitmiştim. Hayatımın en berbat bir kaç gününü yaşamıştım. Üvey babam beni bir kaç kez annemin önünde sebebsizce dövmüş ve annem ağzını dahi açmamıştı. O gün bugündür bir daha gitmedim. Babam bu olanları duyduğunda çok sinirlenmişti. Hatta gidip evlerini basmış ve o adamı evire çevire dövmüştü."

Hatırladığım anılarla hafifçe güldüm, komik dövmüştü.

"Neyse işte, babamla aram her zaman şimdi ki olduğu gibi kötü değildi. Babamla her zaman çok iyi bir ilişkim olmuştur. Beraber dışarı çıkar, alışveriş yapar ve çeşit çeşit aktiviteler yapardık. Ama bir gün hayatımın en kötü hatasını yaptım. En yakın arkadaşıma eşcinsel olduğumu ve erkeklerden hoşlandığımı söyledim. İlk başta karşı gelsede sonrasında anlayışla karşılamıştı. Yani ben öyle zannetmiştim. Ansızın bir gün ben evde yokken babamın yanına giderek olan biteni anlatmış ve benim hasta olduğumu vurgulayarak tedavi olmam gerektiğini söylemiş. Söylediğine göre hepsini benim iyiliğim için yapmış. O günden sonra onunla arkadaşlığımı kesmiştim ama kesilen tek şey o olmamıştı. Babamla aramda açılmış ve bir daha eskisi gibi olamamıştık. Şimdide olduğu gibi işte."

Ömerin parmakları yanaklarımı usulca okşayarak akan gözyaşlarımı siliyordu. Onun yaptığı bu hareket kalbimi sıcacık yapmıştı.

"Aile konusu böyle işte. Kendime gelecek olursam eğer. Film izlemeyi ve resim yapmayı çok severim. Resim dediğime bakma, çöp adam bile zor çizerim ben. Yüzmeye bayılırım, en son babamla beraber yüzmüştüm. Hoşlandığım tek bir şey var o da şu an yanımda zaten. Onu ilk mahallede görmüştüm. İlk görüşte aşk'a inanmayan ben, seni görünce vazgeçmişti. Tuhaf bir şekilde sana çekildiğimi hissettim. Öyle işte, Aren bu"

Bakışlarımı yüzüne çıkararak gözlerinin içine baktım.

"Aren.."

"Efendim aşkım"

"Çölde bulunan en parlak ve gösterişli kum. Parlak bir kum tanesi"

Öyle duygu dolu söylemişti ki vücudum kısa bir an titremişti.

"Senin isminin anlamı ne?"

Hafifçe gülümsedi.

"Senin yanında benimkinin ne önemi var kalbim.."

Yazdığım en uzun bölüm oldu, parmaklarım isyan ediyor ama sizler için değer..❤️

Belki akşam üzeri bir bölüm daha gelir, lakin söz vermiyorum..❤️

Aren (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin