38.

12.5K 791 58
                                    

@hyunbinjcw'e ithaf ediyorum bu bölümü 🌸

"Şu yemeğini düzgün ye, nimetle oynama"

Çatalımı tabağımın kenarına bırakarak arkama yaslandım. Dün ki olaylardan sonra hiç iştahım yoktu. Aklım Ömerdeydi, acaba ne yapmıştı. Ailesi ile konuştu mu konuşmadı mı bilmiyordum. Umarım bir sorun çıkmazdı.

"Seninle konuşuyorum Aren?"

Kafamı kaldırıp babama döndüm.

"Efendim, duymadım"

"Orası belli zaten. Neyi düşünüyorsun bu kadar?"

Sevgilimi.. elbette ki bunu söylemeyecektim. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu sanki. Daha iki gün önce her şey normalken neden şimdi her şey tepetaklak olmuştu  ki.

"Şu çocuğu mu düşünüyorsun?"

Gözlerim ani bir hızla babamı buldu.

"Ne.. hangi çocuğu anlamadım"

Aynı benim yaptığım gibi çatalını kenara bırakarak arkasına yaslandı.

"Neydi adı.. hah Ömer. Şu mahallede ki delikanlıdan bahsediyorum."

Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Babam nerden biliyordu ki Ömer'i ne alaka şimdi ya.

"Sen nerden biliyorsun Ömer'i?"

Elim ayağım birbirine girmişti. Acaba bizi mi gördü? Yoksa, yoksa odadayken seslerimiz mi geldi? İnşallah öpüşürken falan görmemiştir, amin. Eğer öyle bir şey olduysa utancımdan yerin dibine girerdim herhalde.

"Yanıma geldi.."

"Ne?"

Şimdi konu daha fazla dikkatimi çekmişti. Ömer ne alaka babamın yanına gitmişti ki. Üstelik ne zaman gitmişti kaşla göz arasında.

"Seninle konuşma yaptığım gün yanıma geldi. Senden ve kendisinden bahsetti. Aranızda bir şeylerin olduğunu biliyorum. Hatta birlikte olduğunuzu desem daha doğru olur. Seninle konuşmamı o istedi."

Kafamı önüme eğdim. Bu nasıl bir adamdı, nasıl bir yüreği vardı. Hiç lafını bile etmedi üstelik, kendi kendine halletmiş her şeyi. Bir kez daha doğru kişiye gönlümü kaptırdığıma emin oldum.

"Şimdide o ailesi ile sıkıntılar yaşıyor, acaba şu an ne yapıyor."

Elimin üzerinde bir el hissettim. Babamın destek vermek için yaptığı bu hareket içimi rahatlatmıştı.

"Çok güçlü biri, çok cesur. Eminim halledecektir. Karşıma geçip konuştuğunda görmen gerekiyordu onu. Hiç korkusu yokmuş gibiydi, geldi dikildi karşıma. Ailesinede tatlı bir dille her şeyi anlatacaktır."

"Umarım dediğin gibi olur. Teşekkürler ederim baba."

Ayağa kalkıp çıktım salondan. Odama gidip Ömer'i aramak istiyordum. Sesini duymaya ihtiyacım vardı.

Son 7.. ❤️

Yeni kurguları değerlendirmeyi unutmayın..🤍

Aren (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin