След края на лекциите Скай отиде в заведението за да помага на Моли и Люк..
Скай- Довечера ще ходите ли на мача?
Моли- Разбира се. Ходим винаги, когото Даниел ще се бие. Колкото и да е самоуверен, друго си е да имаш близки, които да те гледат и да се радват на победата ти. Защо питаш, нали каза, че не ти харесва?
Скай- И все още е така, но съм длъжна да отида, защото се хванах на бас с Даниел за мача довечера. Ако аз спечеля, той ще ми върне колието, а ако той спечели за мое огромно съжаление ще трябва да изляза с него на "приятелска среща".
Моли- Нали не си се хванала на бас с него, че ще загуби на мача?
Скай- Не, все пак той е толкова самоуверен, нямало как да загуби. Обзаложихме се на брой удари, който ще поеме. Аз казах десет, а той два, най-много три.
Моли- Тъкмо се зарадвах, че имаш шанс да спечелиш, но щом каза десет ми е ясно, че ще загубиш.
Скай- Но защо?
Моли- Ти не гледа ли снощи мача? Онзи удари Даниел не повече от 3 пъти, това не е битка като по филмите или професионалните мачове. Това е нелегален бой, правилата са различни, дори бих казала, че почти няма правила.
Скай- Тоест сама съм се закопала. Не стига, че няма да си върна колието, ами ще трябва да излиза с него и разбира се да гледам самодоволното му изражение, когато спечели.
Люк- Приключих в склада, имате ли нужда от помощ, момичета?
Моли- Не, вече приключваме. Довечера преди да отидем на мача ще минем да вземем Скай.
Люк- Нали каза, че не ти харесва бокса, особено с присъствието на Даниел?
Скай- Реших да му дам втори шанс.
Люк- На Даниел?
Скай- На бокса. На Даниел на бих дала и половин шанс. Брат ти е, но не мога да го понасям.
Люк- Нямам нищо против да не го харесваш, дори това ме радва. Той има нужда от някой като теб.
Скай- В смисъл?
Люк- Той е свикнал всички жени да го харесват, да му се лепят, да го преследват, а ти не го правиш и това го влудява. Така че продължавай в същия дух.
Скай- Не се притеснявай, няма начин да променя мнението си за него, отношението също. Ще тръгвам, ще се видим после, чао!
YOU ARE READING
Красиви грешници
FanfictionNew story\ НОВА ИСТОРИЯ В "Красиви грешници" ще проследим историята на Скай Евънс и Даниел Шеймс, двама души израснали без любов. Докато Скай търси мечтаните от много години любов, грижа, подкрепа и щастлив живот, то Даниел живее за мига без нужда о...