доверие

89 33 0
                                    

Скай поиска от Даниел да не разкриват новите си взаимоотношения, но много ѝ се искаше да сподели с Моли. Тя беше най-близкия ѝ човек на този свят. Никога не беше крила нищо от нея и сега не смяташе да го прави.

Скай- Даниел ми каза, че ме обича, за това се съгласих да бъдем гаджета- каза на един дъх, а Моли остана стъписана.

Моли- Какво? Нали не се шегуваш?

Скай- Бих ли се шегувала с подобно нещо. Всъщност поисках от Даниел все още да не казваме на никого, но аз ти споделям всичко, не можах да скрия от теб.

Моли- Спокойно, ще си остане между нас.

Скай- Ти какво мислиш, правилно ли постъпих?

Моли- Даниел ми беше ясен от самото начало, знаех, че много те харесва, но не очаквах да му отнеме три месеца за да признае пред себе си и пред теб, че те обича.

Скай- Исках да си тръгна, беше се освободило място в общежитието, но той настояваше да остана, така стигна и до признанието.

Моли- А ти защо искаше да се преместиш, нищо не си ми казала?

Скай- Нали ти казах, че ще ходим на годежа на Ариа, там едни момичета ни обсъждаха, казаха, че съм недостайна за него и прочие. Това ме засегна, а знаеш, че съм импулсивна. Когато казах на Даниел, че ще си тръгна, той буквално се поболя от мъка. Затова се отказах от местенето.

Моли- Нали не си размислила от съжаление?

Скай- Разбира се, че не. Не бих била с някого от съжаление. Даниел се държи много мило с мен, цени ме, би направил всичко за мен. Той много се промени, затова заслужава да му дам шанс.

Моли- Няма ли да си признаеш най-сетне, че го харесваш?

Скай- След като му давам шанс, означава че го харесвам. Не съм сигурна, че го обичам, в смисъл, че съм влюбена в него. Не съм била влюбена преди, затова не знам дали това, което изпитвам към него не е само привличане.

Моли- С времето ще разбереш. Не го мисли толкова, пусни се по течението. Довечера нали ще дойдеш на рождения ден на Стефани?

Скай- Тази вечер ли беше?

Моли- Нормално е да забравиш, когато мъж като Даниел ти се обясни в любов.

Скай- Обещах ѝ, че ще отидем, затова ще мина да те взема в осем. Сега ще тръгвам, до после! - щом си тръгна се прибра право в къщи. Качи се в стаята си за да се преоблече. Даниел влезе точно, когато Скай се беше съблякла. Тя беше с гръб към вратата, затова не го забеляза, а той се възползва от това и я прегърна. Отдръпна косата ѝ настрана и постави няколко целувки на шията ѝ. Скай се отдръпна от него, взе пеньоара си и го облече. - Излез от стаята, за да се облека!

Красиви грешнициTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang