лъжа

79 31 0
                                    

Даниел знаеше, че Уилям Брукс е баща на Скай, но още не беше решил на кого какво да каже. Веднъж Скай му беше споделила, че е по-добре, че не знае имената на родителите си. Така няма как да ги потърси, за да поиска обяснение затова, че са я изоставили. Всъщност тя не искаше да чуе, че не са я искали, че е била грешка и не е трябвало да се ражда. Именно за това не беше сигурен дали да ѝ каже за баща ѝ. Събуди се рано, всъщност почти не беше спал. Стана внимателно от леглото за да не събуди Скай. Слезе в кухнята, направи кафе и закуска, взе подноса и се върна във спалнята. Остави го на нощното шкафче и седна на леглото. Погали лицето на спящата си любима, наведе се и я целуна по устните.

Скай- Много хубаво събуждане- каза щом отвори очите си.

Даниел- Изпълнено с любов. Направих ти закуска.

Скай- Изглежда страхотно, но нямаше нужда. Всъщност, ти зaщо си станал толкова рано? Нали не ставаше преди девет?

Даниел- Не мога да спя когато си до мен, постоянно искам да гледам красивото ти лице.

Скай- Тогава довечера ще спя в моята стая, все пак всеки се нуждае от сън.

Даниел- За нищо на света, няма да допусна да спиш далеч от мен. Днес имаш ли лекции?
Скай- Да, само две. После ще дойда до фирмата.

Даниел- Няма нужда да идваш, имам среща след час, но е за презентацията. След лекциите мини през заведението, отдавна не сме се виждали с Моли и Люк, и аз ще дойда щом си свърша работата.
Скай- Добре, отивам да се приготвям- отвърна и стана от леглото. Тъкмо щеше да тръгне, но той хвана ръката ѝ.

Даниел- Не забравяш ли нещо?

Скай- Какво?

Даниел- Да ме целунеш преди да тръгнеш.

Скай- Щях да се облека и след това да дойда да те целуна преди да изляза, но щом настояваш, сега ще си получиш целувката- отвърна и се наведе за да го целуне.

Даниел- Преди да излезеш отново можеш да дойдеш за да ме целунеш. Нямам нищо против да ме целуваш по всяко време, колкото и когато пожелаеш.
...
Всъщност Даниел не искаше Скай да идва във фирмата, защото не искаше да вижда Уилям Брукс. Малко след като влезе в кабинета си, дойде и той.

Даниел- Здравейте, г-н Брукс. Моля, седнете!

У. Б. - Какво стана, успя ли да направиш теста?

Красиви грешнициDonde viven las historias. Descúbrelo ahora