Даниел всеки ден минаваше през имението на Уилям Брукс в Бостън, за да разбере дали Скай се е върнала. В писмото оставено от нея, пишеше, че ще се върне след седмица, но за Даниел тази седмица му се струваше като година. Отбиваше се и през ресторанта за да говори с Моли, надяваше се, че поне на нейните обаждания и съобщения отговаря. Така направи и днес.
Моли- Не съм говорила със Скай и не ми е писала нищо. Всеки ден идваш по едно и също време и ме питаш едно и също. Тя ще се върне и ще поговорите.
Даниел- Преди да замине, разговорът ни остана недовършен. Тя ми е много обидена, затова че скрих истината от нея. Трябва да поговорим, но не знам къде е.
Моли- Не те обвинявам, защото знам, че си имал основателна причина за да скриеш това от нея, но и тя има право.
Даниел- Съгласен съм, че постъпката ми не беше правилна, но онзи човек не ми вдъхва доверие. Странен е. Баща ми винаги е казвал, че не го харесва, но не знам причината.
Моли- Защо не попиташ баща си,може би познава онзи мъж? Познаваш Скай, тя е много наивна, а през последните дни е заедно с него, кой знае какво ѝ е наговорил.
Даниел- Именно затова искам да говоря с нея час по-скоро. Не искам да я настрои срещу мен. Аз го излъгах за резултатите, може да иска да ми отмъсти.
Моли- Нямаме друг избор освен да чакаме да се върне. След няколко дни са последните ни изпити, така че до ден-два трябва да си дойде.
Всъщност Скай се върна още същата вечер. Щом се прибира Даниел все още го нямаше. Включи телефона си и видя десетките пропуснати повиквания и непрочетени съобщения. Игнорира ги за да се обади на Даниел, но той се прибра преди да го набере.
Даниел- Върнала си се. Кога? Защо не ми се обади, щях да се прибера веднага.
Скай- Тъкмо дойдох.
Даниел- Къде беше толкова време?
Скай- В Кеймбридж. Бях на гроба на майка ми, както и в дома ѝ. Намерих това, прочети последните две страници- отвърна и му подаде дневника.
Даниел- Нали не вярваш на написаното? Това са пълни глупости. Баща ми не е такъв човек и никога не би направил нещо подобно. Нима вярваш на онзи човек, когото познаваш от два дена?
Скай- Онзи човек е мой баща, а написаното е от майка ми. Тя се е самоубила след като ме е родила и избягала от болницата, а в дневника пише, че се е бояла от баща ти.
Даниел- И обвиняваш него? Познаваш ме, щом ти казвам, че не би го направил, значи не е. Да преследва и заплашва някого, никога, ама никога не би го направил.
YOU ARE READING
Красиви грешници
FanfictionNew story\ НОВА ИСТОРИЯ В "Красиви грешници" ще проследим историята на Скай Евънс и Даниел Шеймс, двама души израснали без любов. Докато Скай търси мечтаните от много години любов, грижа, подкрепа и щастлив живот, то Даниел живее за мига без нужда о...