Коледа

75 34 0
                                    

Коледа- най прекрасният празник в годината. Светлини, бляскава украса, подаръци, домашен уют... Най-безциният подарък, който можем да получим или дадем е любовта. Дали ще е към определен човек,приятел или семейство няма значение, важното е времето прекрасно с любимия човек. Досега Скай прекарваше всяка Коледа сама в пансиона. За нея този ден не беше специален, а напротив-много тъжен, защото нямаше с кого да го сподели. Тази година щеше да е по-различно. Моли и Люк щяха да празнуват със семейството на Скай, тя също беше поканена, но отказа, защото не искаше да оставя Даниел сам. Сутринта беше излязла на разходка, харесваше ѝ да гледа коледната украса и усмивките на лицата на хората, които бяха в празнично настроение. Щом се върна у дома се качи право в стаята си. Още с влизането видя огромната кутия на леглото. Взе я, отиде в спалнята на Даниел и я остави на леглото му.

Скай-  Нали говорихме, че няма да си разменяме подаръци

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Скай- Нали говорихме, че няма да си разменяме подаръци. Не обичам да ми правят подаръци, защо не разбираш?

Даниел- Не е подарък. Нали помниш поканата за благотворителното събитие, искам да дойдеш с мен.

Скай- Благодаря ти, че ме попита. Може да не искам да те придружа.

Даниел- Знам, че не замина с Люк и Моли заради мен, за да не бъда сам. Тъй като трябва да изляза, ти ще дойдеш с мен, за да не оставаш сама. Обещавам, че няма да стоим дълго време, половин, най-много един час.

Скай- Добре, ще дойда. Какво има в кутията?

Даниел- Отвори я!

Скай- Купил си ми рокля? - каза, след като отвори кутията.

Даниел- За да не се чудиш какво да облечеш. Ако не ти харесва ще я сменим, има още време.

Скай- Много е красива. Ще отида да си взема душ и ще се приготвя.

След един час и двамата бяха готови за излизане. Всъщност Даниел пръв се приготви, но не искаше да пришпорва Скай за да не се скарат. Чакаше я в хола близо до стълбището. Щом чу звука от токчетата ѝ,вдигна погледа си от екрана на телефона и наблюдаваше слизането ѝ с притаен дъх.

Красиви грешнициWhere stories live. Discover now