ще се омъжа

50 31 1
                                    

Скай обмисляше своя ход във войната с Даниел. Сега той имаше повече акции от нея, което провали нейният план. Трябваше да изравни силите. Именно за това отиде да поговори с Ейдън. Той беше един от петимата акционери във фирмата. Двамата се запознаха още когато преди три месеца, Даниел я покани да работи във фирмата. Често пиеха кафе заедно и си приказваха, което започнаха да правят и при завръщането ѝ. След лекциите, Скай мина през любимото си кафене, взе едно за себе си и едно за него, а щом стигна до фирмата се запъти право към кабинета на Ейдън. Почука на вратата и влезе.

Скай- Здравей, взех кафе, нали не си зает?

Ейдън- Идваш точно навреме, имах нужда от почивка. Онзи ден те чух да се караш с Даниел, някакъв проблем ли има помежду ви?

Скай- Всъщност има нещо, което не знаеш. Никой от фирмата не знае, че допреди три месеца имах връзка с Даниел.

Ейдън- Говориш в минало време, което значи, че сега не сте заедно, така ли да го разбирам?

Скай- Да.

Ейдън- Щом сте се разделили, тогава защо се върна да работиш тук и то на ръководна позиция? Или сте останали приятели след раздялата?

Скай- Приятели? Това е невъзможно. Всъщност колкото и глупаво да ти прозвучи, дойдох за да си отмъстя.

Ейдън- Отмъщение? Явно не сте се разделили с добро. Какво е сторил?

Скай- Скарахме се, и двамата се наранихме с думите си, но бяхме афектирни, затова на следващия ден отидох при него за да му се извиня. Той явно доста се беше засегнал на нещо казано от мен, защото беше изпратил багажа ми в къщата на баща ми, същото така беше залечил всичко свързано с мен от дома си. Аз бях готова да му простя, макар че той скри от мен, че имам баща. А той какво направи, изтри ме от живота си за една нощ.

Ейдън- Скрил е от теб, че имаш баща, а ти си била готова да му простиш? Или си най-наивният и добър човек на света или си била лудо влюбена в него. Всъщност, как точно смяташ да си отмъстиш?

Скай- Искам да поиска да се върна при него. Знам, че той ме обича. Сега се преструва, че е с някакво момиче на име Сиера, имала акции, но ги дала на него, затова сега той има повече от мен.

Ейдън- Познавам Сиера, с Даниел са приятели от деца. Не знаех, че имат връзка.

Скай- Не мисля, че наистина са заедно. Той иска само акциите, за да не зависи от мен. Ти познаваш другите акционери, някой от двамата би ли ми продал акциите си или поне част от тях?

Красиви грешнициWhere stories live. Discover now