първа среща

86 32 0
                                    

Слънцето озари стаята. Лъчите проникнаха през огромните прозорци в спалнята на Даниел. Скай още спеше, но не и той. Тя леше с гръб към него, но все пак, той я беше прегърнал. Щом отвори очите си се обърна с лице към него. Даниел се усмихна и я целуна.

Даниел-  Добро утро, красавице!

Скай-  Какво стана с "ангелче"? Вече не съм ли ангел в очите ти?

Даниел-   И в очите, и в сърцето, и в душата, ти винаги ще бъдеш моя ангел. За разнообразие те наричам красавице, защото освен ангел си и много красива.

Скай-  Трябва да ставам, имам няколко лекции днес.

Даниел-  И не забравяй, че днес е първият ти работен ден при мен. Имам среща с потенциални клиенти в два, ще можеш ли да дойдеш навреме или да сменя часа?

Скай-  Ще бъда навреме, не се тревожи. Отивам да се приготвям, ще се видим в два. Чао! -отвърна, целуна го и излезе от стаята.

Веднага щом лекциите ѝ приключиха, Скай отиде във фирмата на Даниел. Не искаше да закъснее за срещата, за да не го разочарова. Още с влизането си беше посрещната от асистентката на Даниел.

Елена-  Здравей, ти сигурно си Скай, аз съм Елена, секретарка съм на г-н Шеймс- поздрави я и протегна ръката си към нея.

Скай-  Радвам се да се запознаем. Всъщност ти как разбра, че аз съм Скай?

Елена-  Г-н Шеймс ми показа твоя снимка и каза, че ще дойдеш за срещата. Хайде, ела да те представя на колегите, а след това ще те заведа до заседателната зала. -отвърна и двете влязоха в залата, където бяха всички бюра на служителите. След като я представи и всички я поздравиха за добре дошла, Елена я съпроводи до залата, където щеше да се проведе срещата. Скай влезе, но не седна, защото не знаеше йерархията на местата. Застана до прозореца и се загледа в гледката. Виждаше се мястото на приятелската ѝ среща с Даниел. Той също влезе в залата, но Скай се беше замислила и не беше забелязала присъствието му. Приближи се до нея и я прегърна.

Скай-  Какво правиш, някой ще ни види.

Даниел-  Казах на всички да дойдат след пет минути, така че не се притеснявай. Ела да седнем!

Скай-  Твоето място е ясно, ами моето?

Даниел-  И твоето е ясно, в ляво от мен, близо до сърцето ми. Притесняваш ли се за срещата?

Красиви грешнициOnde histórias criam vida. Descubra agora