бурята

84 35 0
                                    

Есента беше настъпила преди месец. В началото на сезона е най-красиво,шепота на ярки многоцветни листа падащи по земята, леки непарещи слънчеви лъчи, ята на отлитащи птици... За съжаление цветната и топла есен не трае дълго. Небето посивява от мрак, дъждовните дни стават все повече и повече. И днес беше точно такъв ден, от сутринта не спираше да вали. Скай обичаше да гледа дъжда през прозореца, докато живееше в пансиона. Представяше си как излиза навън с другите деца и играят на гоненица в дъжда. Мокри, покрити в кал, но щастливи. Уви това си беше само нейна мечта. Това което не харесваше бе дъждът придружен от силен вятър. Беше нощ, а навън вилнееше буря. Стихиен вятър съпроводен от силен дъжд, гръмотевици и светкавици се сипеха от небето към земята. Скай- беше в леглото си, но не можеше да заспи. При всеки силен порив на вятъра или падане на гръмотевица, тя се стряскаше. След час въртене в леглото реши, че е крайно време да реши проблема. Стана и излезе от стаята, след което влезе в тази на Даниел. Седна на леглото до него и светна нощната лампа. Светлината от нея, придружена от повтарянето на името му помогна за събуждането му. Той взе съседната възглавница и я сложи на лицето си.

Даниел- Само не ми казвай, че вече е сутрин.

Скай- Не е, спокойно. Дойдох за да помоля да дойдеш и да спиш при мен.

Даниел- Какво? -попита, след като свали възглавницата от лицето си.

Скай- Искам да спиш в моето легло заедно с мен. Само спане.

Даниел- Защо? Смисъл защо искаш да спя при теб?

Скай- Защото не мога да заспя заради бурята. Ако си до мен ще се чувствам по-скойно, в безопасност. Разбира се, ако не искаш, няма да ти се разсърдя.

Даниел- Защо направо не легнеш при мен и без това вече си тук? Какво значение има в чие легло ще сме?

Скай - Има значение. Кой знае с колко жени си правил секс в това легло, няма начин да легна на него.

Даниел- Добре, ти отивай да си легнеш, след малко ще дойда. -отвърна и Скай го послуша. След минута и той се настани на леглото до нея като се доближи максимално и я обгърна с ръката си. Разбира се, тя веднага се отдръпна от него, надигна се за да светне лампата и се обърна с лице към него.

Скай- Поисках да легнеш в леглото, не съм казала ела да ме гушкаш. Ще спиш на дистанция от мен. Дори и не си и помисляй отново да ме докоснеш.

Красиви грешнициWhere stories live. Discover now