завинаги заедно

47 32 2
                                    

Моли се върна на сутринта за да отключи стаята. Щом влезе видя Скай и Даниел да спят прегърнати. Зарадва се, че планът им е бил успешен и излезе без да ги събуди. Приготви им закуска, остави бележка и излезе. Щом Даниел се събуди, видя че вратата е отворена и слезе за да потърси Моли, но откри бележката.

Скай- Тук ли си бил? - попита, след като го прегърна. - Събудих се и като не те видях до мен се изплаших. Реших, че случилото се снощи е било само съм и все още сме разделени.

Даниел- Не се бои. Винаги ще бъда до теб. Моли ни е направила закуска, когато е дошла да отключи, оставила е и тази бележка.

Скай- " Бяхте много сладко сгушени един в друг, сърце не ми даде да ви събудя. Радвам се, че сте се сдобрили и отново сте заедно. Нека този път заедно бъде завинаги.. " Как убеди Моли да ме излъже за да дойда? Моли никога не ме лъгала.

Даниел- Тя много те обича и иска да си щастлива, а твоето щастие зависи от това да сме заедно.

Скай- Както тя каза, тоест написа, този път ще бъде завинаги. Обещавам ти, че каквото и да става няма да се разделяме!

Даниел- Никой не може да ни раздели. Няма да го позволя.

Скай- След като закусим ще се прибера и ще говоря с баща ми. Ще му обясня, че каквото и да ни предстои, дори то да е лошо, ще останем заедно, защото се обичаме. И да не го приеме сега, с времето ще свикне.
..

Скай знаеше, че баща ѝ няма да остане доволен, когато му каже, че отново е с Даниел. Да, беше му дала дума, че ще го напусне, а в замяна той ще го измъкне от затвора, но не можеше да изпълни обещанието си. Любовта ѝ към Даниел беше твърде силна и не можеше да се откаже от него. Когато се прибра в дома на баща ѝ, него го нямаше. От домашната помощница разбра, че все още не се беше върнал от Кеймбридж и щеше да си дойде до час - два. Скай се качи в стаята си за да вземе багажа си. Написа съобщение на Даниел, че ще изчака баща си, след което ще отиде до ресторанта за да се види с Моли. През цялото време, докато го чакаше, тя стоеше до прозореца и наблудаваше. Щом видя колата му, взе сака си и излезе навън.

У. Б. - Тъкмо щях да кажа колко щастлив се почувствах, когато видях, че излизаш за да ме посрещнеш на вратата, но видях сака в ръцете ти. Отиваш ли накъде?

Скай- Знам, че ти обещах да напусна Даниел и го направих, но не успях да продължа напред без него. Обичам го твърде много за да живея без него. Дадох ти дума, но няма да мога да я изпълня.

Красиви грешнициDonde viven las historias. Descúbrelo ahora