Марк- Скай, радвам се да те видя, тъкмо си мислех за теб и щях да намина през басейна- каза, след като Скай влезе в кабинета му.
Скай- Защо си уволнил Дориан? (Дориан е момчето, което работи на ледената пързалка. Скай го беше видяла да си тръгва по-рано, а причината за това беше, че е бил уволнен заради закъснение.)
Марк- Защото всеки ден закъснява за смяната си. Бях го предупредил, но днес отново не дойде на време.
Скай- Знаеш, че учи и парите му трябват. Не е справедливо.
Марк- Ти си прекалено добра, затова не можеш да ме разбереш. Хайде да отидем у нас, ще вечеряме и ще си поговорим. Може и да променя решението си и да го върна на работа. Тръгваме ли?
Скай- Момчето остана без работа, беше много разстроен, а ти мислиш само за себе си. Какво мислиш, че ще постигнеш с тази вечеря? Въобще и не се надявай, че ще спя с теб. Това, че излязох с теб на среща беше грешка. Ако знаех какъв егоистичен задник си, нямаше дори да те погледна.
Марк- Съобразявай се как разговаряш с мен.
Скай- Или какво? И мен ли ще уволниш?
Марк - Извини ми се и ела да вечеряш с мен, иначе си уволнена.
Скай- Върви по дяволите! - отвърна и затръшна вратата след себе си. Прибра се в къщи с насълзени очи. Чу звука на телевизора, затова побърза да избърше сълзите си. Не искаше Даниел да я вижда така. Искаше да се качи в стаята си без той да я забележе, но не успя. Тъкмо стигна до стълбите и той се появи.
Даниел- Здравей ангелче, много рано се връщаш днес.- поздрави я и отиде при нея. - Плакала ли си?-попита, след като видя зачервените ѝ очи, а тя в отговор го прегърна. - Ела да седнем и ще ми кажеш какво е станало- добави и двамата седнаха на дивана, след което Скай му разказа за случилото се.
Скай- Не ме интересува, че ме е уволнил и без това щях да напусна, след като разбрах какъв е всъщност. Мъчно ми е за Дориан, той е добро момче, а остана без работа. Защо трябва да има лоши хора?
Даниел- Не всички са добросърдечни като теб. Още сега ще отида при него и.... - не успя да довърши, защото Скай го прекъсна.
Скай- Няма да го биеш, обещай ми!
Даниел- Но...
Скай- Дани, обещай ми!
STAI LEGGENDO
Красиви грешници
FanfictionNew story\ НОВА ИСТОРИЯ В "Красиви грешници" ще проследим историята на Скай Евънс и Даниел Шеймс, двама души израснали без любов. Докато Скай търси мечтаните от много години любов, грижа, подкрепа и щастлив живот, то Даниел живее за мига без нужда о...