болен от любов

52 31 0
                                    

Ейдън- Какво си направила? Как така си казала, че ще се женим другата седмица, след като годежът ни е фалшив?

Скай- Извинявай! Даниел ме провокира, дори не знам как изрекох тази лъжа. Не спираше да повтаря, че лъжа, че годежа е измислица, че играем игра. Нямало да се оженим, защото не съм била способна да обичам. Ядосах се и отново излъгах. Много съжалявам!

Ейдън- Защо винаги му се връзваш? Поне да беше избрала по-далечна дата.

Скай- Каквото и да кажеш, ще бъдеш прав. Нямам оправдание за глупостта си. Ще отида при него и ще си призная всичко, а след това ще си тръгна. И без това всичките ни усилия са напразни. Той се държи враждебно с мен. Сякаш не ме обича и никога не ме е обичал.

Ейдън- Не го прави. Той те обича, сигурен съм, че ще ти каже да се откажеш от сватбата. Ще поиска да се върнеш при него. Имам приятел актьор от театъра, ще платя на него и на няколко негови колеги да се преструват на наши приятели на сватбата. Ако Даниел попита, ще му кажем, че не искаме голяма сватба, само най-близките ни приятели ще присъстват.

Скай- Надявам се, че няма да се стигне до деня на сватбата.

Ейдън- Да се надяваме, че любовта му към теб е по-силна от ината му. Иначе ще трябва да измислим още някоя лъжа, за да се оправдаем за "уж" раздялата си.

Скай- Силно се надявам. Отивам в кабинета си, вчера трябваше да подпиша няколко документа, но след спора с Даниел си тръгнах без да го направя. Отново ще дойде да ме критикува.
..

Скай се върна в кабината си, а малко след нея и Елена дойде, носейки ѝ кафе. Остави го на бюрото ѝ, след което седна на един от фотьойлите пред него.

Скай- Благодаря ти за кафето, точно от това имах нужда.

Елена- Добре ли си? Да не би и ти да си болна?

Скай- Не съм, но кой е болен?

Елена- Г-н Шеймс. Обади се сутринта, каза, че го боли главата и се чувства отпаднал, затова днес няма да идва на работа.

Скай- Дано бързо се оправи. Подписах документите, ще ги занесеш ли на Ейдън?

Елена- Разбира се, но преди това исках да те питам нещо. Между теб и Ейдън има ли нещо? Доста често ви виждам заедно.

Скай- Приятели сме. Във фирмата съм близка само с теб и него. И двамата сте ми много добри приятели.

Красиви грешнициTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang