всичко си има цена

41 30 0
                                    

Моли- Скай, ще седнеш ли? Като крачиш напред- назад и нервничиш, адвоката няма да излезе по-бързо.

Люк- Моли е права, седни и се успокой!

Скай- Не мога да се успокоя. Не мога да се примиря с факта, че Даниел е обвинен и задържан без да има вина за каквото и да било.

Моли- Адвоката идва! - каза и тримата се изправиха.

Скай- Какво стана? Ще го пуснат нали?

Адвоката- За съжаление за сега трябва да остане в ареста. Има тежки обвинения срещу него.

Люк- Казаха ни, че е обвинен в измама, но за какво точно стана въпрос?

Адвоката- Клиент е обвинил г-н Шеймс в измама. Накарал го е да подпише фалшиф договор за изграждане на хотел, взел е парите за строежа, а строеж не е имало.

Скай- Даниел никога не би го направил. Това е лъжа, клевета.

Адвоката- Сигурен съм, че е така, но за съжаление не можем да докажем невинността му. Ще отида в съда, ще се опитам да издействам заповед, за да го пуснат под гаранция до делото, но нямам голяма надежда, че ще успея.

Люк- Щом получите отговор ме уведомете.

Скай- Кой е този човек и защо му е да вкарва Даниел в затвора?

Люк- Искал е да остане анонимен, затова полицията не ни даде име.

Моли- До деня на делото няма да можем да разберем. Знам, че това, което ще ти кажа няма да ти хареса, но най-вероятно няма да пуснат днес Даниел, затова е най-добре да си вървим.

Скай- И дума да не става. Няма да мръдна от тук.

Люк- Дори и да искаме да останем, полицията ще ни принуди да си тръгнем.

Скай- Ще си тръгна, но след като видя Даниел. Люк, моля те, говори с някого за да ме пуснат при него!

Люк- Началникът на управлението е приятел на вуйчо ми. Ще го помоля да те пусне. Вие останете тук, отивам да говоря с него.
..
Докато Люк убеждаваше началника да даде позволение на Скай да се види с Даниел, тя забеля, че баща ѝ стои в края на коридора и я наблюдава.

Скай- Ще отида да си измия лицето, не искам Даниел да види, че съм плакала.

Моли- Искаш ли да дойда с теб?

Скай- Не, ти остани. Ако Люк се върне преди мен веднага ми звъни.

Моли- Добре!- отвърна, а Скай отиде при баща си.

Красиви грешнициNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ