край

56 32 2
                                    

Даниел- Отивам в дома му. Както е държал съпругата си заключена, така може и да е направил със Скай.

Моли- Почакай! Той знае, че ако Скай не се прибере, първо в дома му ще я потърсиш, затова не мисля, че е там.

Даниел- Ако трябва ще обиколя целят свят, но ще я открия.

Моли- Първо ме изслушай, а след това прави каквото ще правиш. Колието, което носи Скай има вграден чип за проследяване. Бях ѝ подарила гривна, която тя изгуби и много тъгуваше, че не е успяла да я опази. Случайно открих, че има колиета с вграден чип, ако случайно го изгуби да можем да го открием. Ако все още работи ще можем да проследим сигнала.

Даниел- Хайде, направи го!

Люк- Успокой се, тя е негова дъщеря, едва ли ще я нарани!

Даниел- Той е луд, затова всичко е възможно.

Моли- Открих го. Сигналът не идва от дома му. Ето виж- каза и подаде телефона на Даниел.

Даниел- Това е по пътя за Кеймбридж. Сигналът показва едно и също място, не се движи.

Моли- Да се надяваме, че Скай е на това място, защото има вероятност да е изпуснала колието си там.

Даниел- Тръгвам веднага!

Люк- Ще дойдем с теб.

Даниел- Ще тръгна сам, а ти отиди в полицията и говори с твоя приятел, разкажи му всичко и ела с него. Моли ти остани тук и наблюдавай дали няма да се премести сигнала.
...

Даниел пътуваше към мястото, но колкото и бързо да караше, Уилям Брукс стигна преди него. Той отключи вратата, но не я заключи след себе си, дори я остави леко открехната, защото стоеше точно пред нея и нямаше как Скай да избяга.
..

Скай- Защо ме остави тук? Защо правиш всичко това? Та аз съм твоя дъщеря.

У. Б. - Точно за това го правя. Ти си моя дъщеря и трябва да бъдеш с мен, а Даниел ни пречи.

Скай- Аз го обичам. Това, че ще живея с него не означава, че ще спра да се виждам с теб.

У. Б. - Той иска да ни раздели. Иска те само за себе си. Ти си моя дъщеря и трябва да бъдеш с мен и да обичаш само мен. Хайде да тръгваме, всичко за пътешествието ни е готово- отвърна и се приближи към нея. Тъкмо щеше да хване ръката ѝ, когато Даниел нахлу в къщата..

Даниел- Стой далеч от нея! - извика и се запъти към тях. Хвана ръката на Скай и я поведе към вратата, но не можаха да излязат. Останаха на място, след като чуха звука от изстрела. Уилям Брукс стреля във въздуха, тоест в тавана, за да ги спре.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Красиви грешнициWhere stories live. Discover now