съмнения

90 35 0
                                    

Днес лекциите на Скай започваха от рано сутринта. Тя вече беше станала и се приготвяше за излизане. Погледна към часовника, но времето минаваше бързо и щеше да закъснее, затова реши да си повика такси. Точно тогава се сети, че не знае адреса на дома на Даниел. Нямаше друг избор освен да го попита. Излезе от своята стая и влезе я негова. Той още спеше. Приближи се до леглото му и го повика по име, но той не се събуждаше. Седна до него и започна да го бута, но той хвана ръцете ѝ и я издърпа към към себе си, така че да се озове в прегръдките му. Скай се опита да се измъкне от хватката му, но той беше по-силен от нея.

Даниел- Добро утро, ангелче- каза, след като отвори очите си и отпусна ръцете си, при което Скай побърза да се отдръпне, взе възглавницата, която беше до нея и започна да налага Даниел с нея, докато той се изправи. - Само с бой не ме бяха събуждали, но и това доживях.

Скай- Ти ме ядоса, защо ме стискаш така,щеше да ме задушиш.

Даниел- А ти защо ме будиш толкова рано?

Скай- Минава осем часа, кое му е раното?

Даниел- Не ставам преди девет, така че гледай да не ме будиш преди това.

Скай- Нямаше да те събудя, но се налагаше. Трябва да си повикам такси, но не знам как се казва улицата, затова дойдох да те попитам.

Даниел- Отвори горното чекмедже на шкафчето- отвърна, а Скай се изправи и направи, това което ѝ каза.

Скай- Какво общо има адреса с шкафчето пълно с презервативи? -попита, след като го отвори и видя десетките пакетчета кондоми.

Даниел- В дъното трябва да има черна кутия, дай ми я.

Скай- Ето! - рече, след като му я бутна в ръцете.

Даниел- В гаража до двете черни коли има една бяла, аз не я ползвам, така че можеш да я взимаш когато имаш нужда. А сега тръгвай и ме остави да се наспя.

Скай- Можеше да ме попиташ дали имам книжка, дали мога да шофирам...

Даниел- Моли ми беше казала, че баща ѝ те е научил и си изкарала курса при него.

Скай- Семейство ѝ е много добро, истински ангели и тя също, а ти се възползваш от добротата ѝ и я разпитваш за мен. Да знаеш, че ще ѝ забраня да го прави.

Даниел- Аз не съм ли ангел? Помогнах ти да си намериш дом, дадох ти кола, нарисувах ти рози.

Красиви грешнициWhere stories live. Discover now